Plein.nl viert 10-jarig bestaan

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: MVPR
Gezien: 238 | Aantal woorden: 700 | Datum: Wed, 28 Sep 2016 | 0 commentaar

Plein.nl is in september 10 jaar jong en dat grijpt de online specialist op het gebied van dagelijkse verzorging aan als aantrekkelijk communicatiemoment richting de consument. Van 21 september t/m 30 september kunnen consumenten alles in huis halen voor een feestprijs. Plein.nl trakteert met het “Pleinfestijn” 10 dagen lang met feestelijke kortingen op vele bekende merken verzorgingsproducten. De verjaardagscampagne wordt o.a. ondersteund door een grootschalige radiocampagne.

 

Verzorging van top tot teen, voor het hele gezin

Plein.nl is initieel gestart met Tandartsplein en vanuit dit specialisme is Plein.nl doorgegroeid naar een online winkel met op elke plein een specialist, die alles in huis heeft voor de beste verzorging in brede zin. Babyplein, Drogistplein, Huisdierplein, Huishoudplein en Scheerplein maken de dagelijkse verzorging compleet. Met haar gebruiksvriendelijke site, optimale service en zeer complete assortiment verzorgt, ontzorgt en bezorgt Plein.nl in enkele muisklikken.

 

Ambitieuze plannen

Met meer dan 60 partners wordt de online business opgebouwd. Kees van den IJssel, directeur Plein.nl: 'We hebben als doel de grootste online pure player (specialist) te worden op het gebied van dagelijkse verzorging van jezelf, gezin, huisdier en huishouden. In 2017 verwachten we een omzet van ruim € 20 miljoen door strategische keuzes te maken op het gebied van marketing, klantenservice en samenwerking met onze partners. Onze kerngedachte is om een fijne omgeving te creëren voor onze partners, consumenten en eigen werknemers. Er is recentelijk een tweede magazijn geopend in Houten om de groei op logistiek gebied op te vangen. Je ziet dus dat ons vizier op de toekomst is gericht. We hebben ambitieuze plannen!”

 

De kracht van innovatie

Een intensieve samenwerking met de partners, zoals tijdens het Pleinfestijn, zorgt voor opvallende en breedschalige marketingactiviteiten. Dat Plein.nl innovatie als belangrijke groeipijler ziet blijkt bijvoorbeeld de Gilette Shave Club, waarbij men online een scheermesjes abonnement af kan sluiten. In de toekomst zullen er meerdere abonnementen aangeboden worden op de diverse pleinen. Tevens zullen er nieuwe pleinen aan Plein.nl toegevoegd worden.

 

Beste service leidt tot een hoge waardering

Alles draait om gemak en winkelplezier bij Plein.nl. De service start bij de eerste muisklik en eindigt pas wanneer de bezorging heeft plaatsgevonden en de consument tevreden is met zijn aankopen. Dat het fijn geregeld is bij Plein.nl blijkt wel uit de klantwaarderingen: de klantenservice wordt beoordeeld met een 9,2 (Trustpilot) en in 2014 en 2015 is Plein.nl door fabrikanten uitgeroepen tot Beste online drogist (Advantage Mirror). Onderdeel van het groeipad is de klantenservice nog verder uit te breiden met langere openingstijden, verbetering van bereikbaarheid en een chat-functie met specialisten.

 



Over de Auteur

Voor persinformatie: MVPR, Hoogte Kadijk 143 F5, 1018 BH Amsterdam. Tel: 020-6233690 Jacqueline Buijs. plein.nl

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[157 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[97 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[77 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[61 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo