Gewicht afvallen

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: gretel
Gezien: 615 | Aantal woorden: 644 | Datum: Sat, 16 Feb 2013 | 0 commentaar

 

Meestal ons aller pogingen om gewicht zo snel en gemakkelijk mogelijk te verliezen, en in de top van dat we willen resultaten meteen. En als we ze niet krijgen, hebben we gewoon stoppen en bewegen langs.

 

Vaak worden we objectief (tot 1 kilo elke week afvallen) en als in een week het verlaagt uitsluitend half kilo of wat nog erger is, gebeurt er niets, ik krijg gefrustreerd en dat kan leiden mij tot niet meer verder te gaan met het plan ik en toen ik net gestopt is.

 

Zelfs zijn er tijden de mensen onbewust doelen die zijn te moeilijk om dit te krijgen dat ik het kan snel weg, niemand (en ik reken mezelf) wil het volgen van een dieet!

 

Wij maken het omdat het gezond is, maar als we kiezen wat het smaakt beter.

 

Heeft iemand houdt sla?

 

Als u wilt uw plan te volgen moet je een redelijke en haalbare doelen te stellen. Een studie stelde dat wanneer mensen een lagere 500g per week, die mensen op lange termijn afdaling te behouden.

 

Het is het beste doel dat we kunnen willen, tot 500g voor week en de kennis die sommige week niet zal afvallen verlagen. Als u wilt verlagen snel kunnen wij u ook helpen, natuurlijk, maar ik heb bewust te zijn dat in sommige ogenblik het verliezen van gewicht tarief zal niet de een als gewenst. En ik wil niet mezelf te frustreren om die reden, de volgende week zal ik het bereiken van de resultaten.

 

Het lichaam is niet iets dat mathematisch reageert, het gewicht hangt af van vele factoren, zoals het behoud van vloeistoffen, de intestinale evacuatie, de tijd waarin weeg mezelf, dat ingenomen van de vorige nacht, als ik ingenomen pizza of een andere zeer gezouten voedsel dat ik zal zeker behouden vloeistoffen, hetzelfde als wanneer ik begon met een intense activiteit van de vorige dag.

 

Een andere oorzaak van het falen van een dieet is aan zeer strenge te zijn met wat je hebt om te eten.

 

Als ik naar een feestje en ik weet alles, of hetzelfde niet thuis eten als ik ben zeer streng is het heel moeilijk om te kunnen om het plan te behouden en met de eerste keer dat naar buiten komt, zult u denken: "Ik kan niet bellen dieet "of" dit is niet voor mij ", frustrerend me nogmaals, het opgeven en het gevoel slecht.

 

Deze 2 vormen van denken "als ik niet verlagen 1 kilo per week ik elke week doe niets good at all" of "Ik kan niet het dieet omdat ik at een ijsje." worden formulieren in die bewust of onbewust plotten ons het dieet voor onszelf.

 

In feite wil ik niet op dieet te maken. Laten we accepteren!

 

Niemand wil te maken, maar ze willen om gewicht te verliezen. Helaas zijn deze 2 factoren zijn echt moeilijk om ze samen te voegen en het werken te maken | Helaas is de 2 dingen mee niet in staat zijn om samen te werken}.

 

Misschien is het tijd dat u begint het maken van keuzes, en beslissingen nemen om te kiezen welk pad je naar toe wilt. Door alleen het kiezen om gezond te blijven, dan krijg je resultaten.



Over de Auteur

Gewicht verlies

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[157 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[97 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[77 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[61 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo