FB pix Waarom is Guerrilla marketing nodig? - Artikelpost

Waarom is Guerrilla marketing nodig?

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 1373 | Aantal woorden: 383 | Datum: | 0 commentaar

De meesten die voor het eerst over guerilla marketing horen antwoorden vrijwel allemaal hetzelfde “Is dat echt nodig?” Sommige disputeren dat je wellicht met een standaard advertentie in the krant hetzelfde bereikt als met guerrilla marketing. In sommige gevallen zou dat correct kunnen zijn. Het probleem met een standaard advertentie is dat het niets meer is dan dat: standaard. Guerrilla marketing gaat verder waar de traditionele basis methoden om consumenten te bereiken wel eens te kort kunnen schieten. Hieronder enkele voordelen die guerrilla marketing te bieden heeft:

Het is goed voor de portemonnee: Guerrilla marketing stelt je tot de beschikking om zo goed mogelijk gebruik te maken van de middelen die je tot je beschikking hebt. Guerrilla marketing evalueert de middelen tot je beschikking - financieel, proportioneel of creatief - en gebruikt die om de kwaliteit van de boodschap te optimaliseren terwijl de kosten laag blijven.

Het is waardig voor de media: Guerrilla marketing is de essentie van het creëren van een unieke ervaring die de media prikkelt zodat je meer publiciteit hebt op lage kosten. Dus je hebt niet het budget om billboards of abri’s the laten plaatsen, nou en? Waarom maak je niet een campagne die zo verbazingwekend is dat de media achterlijk moet zijn om er niet over te schrijven?

Het is gericht: Guerrilla marketing richt zich op een specifieke doelgroep, je weet waar ze leven, werken en zich vermaken, dus ook waar en wanneer ze het beste je boodschap kunnen zien! In tegenstelling tot grote billboards of abri’s die misschien wel of misschien niet je doelgroep zouden kunnen bereiken brengt guerrilla marketing  de boodschap direct naar je doelgroep toe! Door je merk merk te presenteren aan de doelgroep op de juiste tijd en locatie (Zelfs zorgvuldig de goede hoek van de straat kiezen) kan je een boodschap creëren die niet alleen snel is maar ook effectief.



Over de Auteur

Reclamebureau Holland is het middelpunt van uw communicatie.
Bekijk hier onze nieuwste site of neem eens een kijkje op Reclamebureau Holland, Albrecht Design en Websitebouwers

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen

Commentaar RSS

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Je hebt geen toestemming om commentaar te geven. Als je inlogt dan mag je misschien wel commentaar toevoegen.
BoekenBoeken

Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

Niels78
[393 geplaatste Artikelen] feed
gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
BrianA
[199 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[186 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[150 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
Admin
[91 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo