De helpende hand van kleine bedrijfjes - Artikel Post - Artikel Marketing

De helpende hand van kleine bedrijfjes

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: chloe.zeegers
Gezien: 992 | Aantal woorden: 272 | Datum: Fri, 25 Nov 2011 | 0 commentaar

Delegeren is voor veel mensen een lastig begrip. Het is namelijk moeilijk de touwtjes uit handen te geven en daarmee ook de bijkomende verantwoordelijkheid aan iemand over te laten. Toch is delegeren een belangrijk woord als je bijvoorbeeld manager bent. Kleine klussen moet je immers los kunnen laten om je te kunnen richten op het grote werk.

Er zijn een groot aantal bedrijven die de zorgen en stress die met een leidinggevende functie komen, weg kunnen nemen. Denk bijvoorbeeld aan reprobedrijven die gespecialiseerd zijn in het kopiëren en printen van documenten, of de kunstuitleen die ervoor zorgt dat het bedrijf iedere paar maanden/jaren is voorzien van mooie spraakmakende kunst. Natuurlijk mag ook de welbekende koerier in dit lijstje niet ontbreken. Hij zorgt er namelijk voor dat belangrijke documenten, pakketten of zelfs pallets van A naar B gaan. 





Het is niet moeilijk om deze diensten te vinden. Typ bij Google bijvoorbeeld  Koerier Rotterdam” in en je krijgt gelijk een ruim aanbod aan koeriersdiensten. Dit geldt natuurlijk idem dito voor repro- en kunstuitleenbedrijven. Maar het vinden van deze bedrijven is natuurlijk niet het probleem. Het is het uit handen geven van kleine taken, dat voor veel mensen nog best eens lastig kan zijn.

Over de Auteur

.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Thu, 26 Apr 2012 at 12:26 PM, by Guest
Wanneer kan het uit om geld te betalen voor werkzaamheden die je zelf ook kunt en altijd gedaan hebt? Soms is het tijdswinst, soms is het flexibiliteit. Toch is een veel voorkomend argument: "als ik het zelf doe, gebeurt het ook goed tenminste". Het is voor een aanbieder van diensten daarom cruciaal te luisteren wat de klant wil. Door de dienst beter/sneller uit te voeren dan de klant gewend is, zul je zien, dat je al snel onmisbaar wordt voor de in eerste instantie aarzelende klant. Hartelijke groet, Henriet van der Molen

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[264 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[108 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[90 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo