Waarom zijn lockers op kantoor zo handig?
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: BrianA | Via Artikel Post
Gezien: 491 |
Aantal woorden: 398 |
Datum: Sun, 26 Jul 2020 |
0 commentaar
Tegenwoordig hebben steeds meer kantoren lockerkasten of lockers op kantoor. Waar lockerkasten vooral gebruikt worden voor het opbergen van belangrijke documenten en spullen zijn de lockers meer geschikt voor het opbergen van persoonlijke spullen van werknemers. Beide soorten lockerkasten zijn erg handig en trendy om op kantoor te hebben. In dit artikel vertellen wij meer over waarom lockers op kantoor zo ontzettend handig zijn.
Wat is een locker?
Een locker is een soort van persoonlijk kluisje waar je persoonlijke bezittingen in op kunt bergen. Lockers zijn vooral geschikt voor sportverenigingen, scholen en kantoren. Op kantoor worden lockers steeds populairder. Dit komt omdat steeds meer kantoren een open inrichting hebben in plaats van allemaal aparte werkruimtes. Vroeger kon je in zo'n werkruimte prima je persoonlijke spullen veilig opbergen, echter is dat bij een open kantoor lastiger. Het kopen van lockers op kantoor, bijvoorbeeld bij Lockerkasten shop, is dat ook absoluut aangeraden voor een veilig en opgeruimd kantoor.
Wat zijn de voordelen van lockers op kantoor?
- Opgeruimde werkplekken. Een van de grootste voordelen van locker(kasten) op kantoor is dat iedereen zijn of haar persoonlijke spullen netjes kan opbergen, waardoor dit niet meer rondslingert op de werkplekken. In een locker kan je bijvoorbeeld je jas, motorhelm, tas, lunchpakket of rugzak kwijt.
- Persoonlijke spullen opbergen. Het is natuurlijk fijn als werknemers hun spullen veilig achter slot en grendel kunnen opbergen. Met een persoonlijke locker voor elke werknemer weet je zeker dat ze niet meer huiverig hoeven te zijn om hun spullen achter te laten op de werkplek. Je biedt met een lockerkast je werknemers de mogelijkheid om veilig en netjes al hun spullen op te bergen.
- Hogere productiviteit. Lockers voor op kantoor kopen is misschien een flinke investering, echter is deze investering snel terug verdiend. Een opgeruimde werkomgeving zorgt ervoor dat medewerkers op kantoor productiever kunnen werken doordat ze minder snel afgeleid worden. Minder afleiding zorgt ervoor dat ze zich beter kunnen focussen op de dagelijkse taken.
Over de Auteur
Als werkgever vind ik het interessant en leuk om te schrijven over de meest uiteenlopende onderwerpen omtrent ondernemen met personeel.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen