Niets is belangrijker dan een tevreden klant - Artikelpost

Niets is belangrijker dan een tevreden klant

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 77 | Aantal woorden: 724 | Datum: | 0 commentaar

En dus doe je er alles aan om die tevredenheid te bewerkstelligen en te behouden. Hoe ga je dat dan precies aanpakken? Lees snel verder! In de periode voordat het Internet en masse in gebruik werd genomen, moest je het voornamelijk hebben van mond-op-mond reclame. Tenminste, wanneer het ging om het uitwisselen van ervaringen. Daarom hadden klanten in dat opzicht niet heel veel bereik. Positieve ervaringen bereikten het grote publiek niet, maar negatieve gelukkig evenmin.




Nou, dat is tegenwoordig wel even anders! Een handjevol slechte recensies kan jouw onderneming een behoorlijke klap bezorgen. In een positief daglicht staan bij je klanten is dan ook alleen maar belangrijker geworden. Zo heb je een duidelijke en behulpzame klantenservice nodig, een gebruiksvriendelijke website, aantrekkelijke prijzen en levertijden en betrouwbaarheid wanneer het op verzenden aankomt. Oftewel, zodra een pakket bezorgd wordt, wil je er zo zeker mogelijk van kunnen zijn dat de inhoud intact is. Jij hebt dus nog behoorlijk wat om werk van te maken!

Verzendmaterialen

Bestel betrouwbare verzendmaterialen die tegen een stootje kunnen. Kies voor een dikte van het karton waarmee je ervoor zorgt dat zeker de meest kwetsbare producten onbeschadigd van jouw loods naar de klant worden getransporteerd. Dat betekent dat je ook een postdienst in de arm moet nemen die als betrouwbaar te boek staat.


En zorg je dat je voldoende exemplaren van de door jou veelvuldig gebruikte dozen, enveloppen en kokers op voorraad hebt? Kies voor een leverancier die maatwerk levert. Zodra jij verzendmaterialen van een heel specifiek formaat nodig hebt, moet je die ook geleverd kunnen krijgen. Ga verstandig met je voorraad om, ook al zijn jouw dozen en enveloppen van de hoogste kwaliteit. Ga niet het lot tarten, dat wordt namelijk huilen!

Herkenbare verpakkingen

 

Zodra een klant een pakketje van jou ontvangt, wil je zekerheid hebben dat hij of zij het direct herkent. Laat jouw huisstijl en bedrijfslogo dan ook op je dozen en enveloppen printen! Er bestaan zelfs bedrijven die ook tape bedrukken, waarmee jij voor nog meer herkenbaarheid kunt zorgen. Uiteindelijk groei jij dan uit tot een merk waar niemand meer omheen kan!


Over de Auteur

Bij Dozenproducent kun je gemakkelijk je tape bedrukken!

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Je hebt geen toestemming om commentaar te geven. Als je inlogt dan mag je misschien wel commentaar toevoegen.

Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[316 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[183 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[126 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo