Schrijf- en bureauartikelen
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Niels78 | Via Artikel Post
Gezien: 465 |
Aantal woorden: 502 |
Datum: Mon, 19 Aug 2019 |
0 commentaar
Schrijf- en bureauartikelen zijn maar kleine kantoorartikelen zoals een computermuis, maar wel ontzettend belangrijk voor het gebruik in bedrijven. En schrijf- en bureauartikelen worden niet alleen gebruikt op de administratieve afdelingen. Ook in productieafdelingen is een simpele balpen nodig, net zoals plakband, een nietapparaat of een perforator. Schrijf- en bureauartikelen kopen doe je dus voor alle afdelingen in je onderneming. Daarbij zullen de administratieve afdelingen uiteraard meer gebruik maken van schrijf- en bureauartikelen, maar een voorraad aanhouden is noodzakelijk. Juist ook omdat het om artikelen gaat die soms razendsnel op- of wegraken.
Computer artikelen
Als je de hele dag op kantoor achter de computer moet zitten, dan is het belangrijk dat je je eigen plekje hebt met een goede bureaustoel. Op sommige kantoren heeft elke werknemer een eigen vaste plaats, dit is fijn omdat je dan zelf het bureau kan inrichten naar je eigen smaak. Een goed werkend toetsenbord en draadloze muis, misschien nog wat plantjes en sticky notes aan het beeldscherm. Als je op zoek bent naar een nieuwe muis ga dan voor de beste Bluetooth-muis van 2020.
Diverse soorten schrijfmateriaal
Soms lijkt het alsof schrijven iets is uit de klassieke middeleeuwen. Tegenwoordig doen we alles op een toetsenbord en printen we het uit of versturen we het digitaal. Toch blijft schrijven altijd nodig. Denk daarbij aan het maken van notities tijdens een telefoongesprek of gewoon tijdens je werkzaamheden als je belangrijke zaken moet bijhouden. Schrijven zorgt er ook voor dat je even van je scherm weg bent en kan zelfs ontspannend werken. De meeste mensen zullen voldoende hebben aan een balpen, maar er zijn mensen die specifieke eisen aan hun schrijfmateriaal stellen. Bijvoorbeeld een bepaald merk pen, omdat deze pen lekker in de hand ligt of een specifieke soort pen, zoals een vulpen. Daarnaast is er nog een selectie aan ‘overig’ schrijfmateriaal zoals potloden en markeerstiften.
Diverse soorten bureauartikelen
Tal van bureauartikelen kunnen het administratieve werk gemakkelijker maken. Moet je stapeltjes met documenten gesorteerd aanleveren, dan is het handig als je hier een nietje met de nietmachine in kunt slaan of dat je er een paperclip over kunt schuiven. Plakband doet het in bedrijven ook altijd goed. Je moet misschien een brief of een pakje verzenden? Met plakband zorg je dat je je zending goed en veilig afsluit. Een perforator is noodzakelijk als je je documenten in een ordner archiveert. Je kunt met de perforator gemakkelijk gaatjes aan de zijkant maken, zodat je je documenten direct in een ordner kunt opbergen.
Over de Auteur
N&N Partners verkoopt alles voor Kantoor & IT en richt effectieve werkplekken in.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen