Zo haalt u het meest uit uw e-commerce website
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: alyshayara | Via Artikel Post
Gezien: 755 |
Aantal woorden: 469 |
Datum: Wed, 23 May 2018 |
0 commentaar
Een e-commerce website aan de gang krijgen kost veel tijd en planning. Je moet je doelmarkt leren kennen, de concurrentie beoordelen, en een website ontwerpen en lanceren die is gebouwd om resultaten te behalen.
Veel merken richten het grootste deel van hun energie op deze vroege stadia van het starten van een e-commerce bedrijf, zonder dat er evenveel wordt nagedacht over wat er na de lanceringsfase komt. Als u al bezig bent met de basisprincipes, zoals betaalde zoekresultaten en zoekmachineoptimalisatie, maar niet de resultaten ziet waar u op hoopte, vraagt u zich misschien af wat u nog meer kunt doen om uw e-commerce marketinginspanningen te stimuleren.
Hier zijn enkele van de tactieken die we onze e-commercecliënten aanbevelen wanneer ze hun inspanningen willen intensiveren en meer verkeer en verkopen willen genereren.
Influencer marketing
"Influencer marketing" is de term die tot nu toe in 2017 gedomineerd heeft over digitale marketing chatter. En met een goede reden. Het is een effectieve tactiek voor het introduceren van merken om nieuwe doelgroepen te vangen en om de wenselijkheid van een product of producten te vergroten.
Omdat influencer marketing zo'n visueel kanaal is, is het meestal een perfecte match voor de meeste e-commerce merken. Het is voor influencers gemakkelijk om te laten zien hoe ze producten dragen, demonstreren of gebruiken, en gebruikers wenden zich tot influencer-zware platforms zoals YouTube en Instagram om tips en aanbevelingen te krijgen van de beïnvloeders die ze volgen.
Affiliate marketing
Affiliate marketing kan worden vergeleken met bloggen. Affiliate marketing schrijft een artikel over een product en zorgt ervoor dat mensen het lezen. Het is bijvoorbeeld belangrijk om zo hoog mogelijk op Google te verschijnen of u kunt uw artikel promoten via sociale media. Wanneer mensen dit product kopen waarover je schreef, ontvang je een percentage van de omzet. Dit percentage is van tevoren afgesproken. Het soort artikelen waar je over moet nadenken zijn bijvoorbeeld video, nieuwsbriefmarketing of bloggen.
U hoeft geen grote uitgaven te investeren om samen te werken met mega-influencers. Sterker nog, het is meestal een betere keuze om relaties op te bouwen met niche-influencers wiens passies en expertise nauwer verbonden zijn met uw merk. Dit soort partnerschappen voelt meer organisch aan en de vereiste aankopen zullen veel kleiner zijn en meer gekwalificeerd verkeer genereren.
Wil je meer informatie? Vraag voor meer informatie bij een gespecialiseerd e-commerce bureau.
Over de Auteur
Een e-commerce website aan de gang krijgen kost veel tijd en planning en een website ontwerpen en lanceren die is gebouwd om resultaten te behalen.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen