1000 calorieën dieet - Artikel Post - Artikel Marketing

1000 calorieën dieet

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 315 | Aantal woorden: 544 | Datum: | 0 commentaar

1000 calorieën dieet

Het is bijna zomer en je wilt nog snel wat kilo’s verliezen. Je ziet je vrienden met een strakke buik en je beseft dat jij dit in een paar weken ook nog kan doen. Maar hoe? Het 1000 calorieën dieet biedt jou hierin een uitkomst!

1000 calorieën dieet, wat is dat?

Het 1000 calorieën dieet omvat het eten van maximaal 1000 calorieën per dag. Dit kan in het begin lastig zijn omdat je gewend bent om veel meer calorieën per dag binnen te krijgen. Het kan dus voorkomen dat je zeker in het begin van het dieet wat minder energiek bent en misschien wat meer moodswings krijgt dan gebruikelijk. Dit is echter van tijdelijke duur en hier zal snel verandering in komen naarmate je aan de voeding gewend bent.

Omdat je zoveel minder eet kan het ook gebeuren dat je opeens flauwvalt. Zorg er daarom voor dat als je energie vermogend werk doet, dit dieet op een aangepaste manier doet. Dus bijvoorbeeld met meer calorieën dan 1000 per dag.

Je mag dit dieet uitsluitend volgen als je in de buurt van je BMI, dus je ideale gewicht, zit. Als je 2 punten of meer van je ideale gewicht af zit, raden wij jou ten zeerste af dit dieet te volgen. Je lichaam zou dit dieet namelijk af kunnen stoten en het te licht bevinden. Probeer er daarom voor te zorgen dat je eerst in de buurt van dit ideale gewicht komt.

Maar wat kan ik dan allemaal eten?

Je kan in principe nog bijna alles blijven eten, zolang je je maar tot 1000 calorieën beperkt. Het belangrijkste is dat je voldoende water drinkt. Water zorgt er namelijk voor dat jouw organen voldoende vocht binnenkrijgen en dus naar behoren kunnen functioneren. Probeer zoveel mogelijk fruit en groentes te eten, deze maken je ook een stuk energieker en laten je minder snel je 1000 calorieën plafond halen dan bijvoorbeeld een Mars of Snickers.

Probeer je avondeten voortaan in wat gezondere oliën te bereiden. Olijfolie of citroensap is hier een goed voorbeeld van. Besef wel dat een laagje vet geen kwaad kan, dus probeer niet volledig vetvrij te eten. Dit kan namelijk een slecht effect op je lichaam hebben. Zonder vet kan je lichaam namelijk niet voldoende energie vergaren om naar behoren te blijven functioneren.

Ben je van mening dat jij dit dieet aan kan en kom je hier ook op basis van jouw BMI in aanmerking voor? Ga dan snel aan de slag met dit 1000 calorieën dieet!



Over de Auteur

Mijn naam is Maaike en ik blog graag over alles wat met gezondheid te maken heeft.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[147 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[125 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[120 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo