3 Regels om buikvet kwijt te raken - Artikelpost

3 Regels om buikvet kwijt te raken

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 511 | Aantal woorden: 436 | Datum: | 0 commentaar

Wegbranden kilo los en overtollige vet bij je buik door het volgen van een effectief trainingsprogramma, het hebben van een uitgebalanceerd dieet, en/of het uitvoeren van matige tot intensieve cardiotraining.

Regel # 1 - Jij moet je eetgewoonten te veranderen als je buikvet wilt verliezen. Je urenlang, 7 dagen per week voor maanden trainen, maar als je niet een goed voedingsprogramma te volgt, is de kans groot dat je nog steeds die buik over je riem hebt hangen.

De juiste voeding moet je nummer 1 op je prioriteitenlijst staan voor het verliezen van buikvet. Een goed voedingsprogramma moet niet zo streng dat het moeilijk te volgen is. Maar je zal misschien wel wat dingen moeten eten die je nu niet doet en je moet soms wat laten staan.

Blijf weg van dieet pillen, de meeste supplementen zullen geen vet verbranden.

Regel # 2 Geloof het of niet, spier is waar het vet wordt verbrand. Een effectief trainingsprogramma daarin zit algemene krachttraining, dus niet alleen gericht op de maagstreek.

Onderzoek dat buik oefeningen dat je met buikspieroefeningen geen buikvet kwijtraakt, zelfs als je ze op de nieuwste fancy "ab machine" gebruikt. Je moet een bepaalde spiermassa hebben om vet te verbranden.

Dus je moet eerste in het algemeen wat kilo’s kwijtraken en dan kan je ook je buikvet kwijtraken.

Regel # 3 – Doe een effectieve " Cardio training ". Joggen, de loopband, en fietsen urenlang is het laatste wat je moet doen om zich te ontdoen van je buikvet. De meeste mensen verspillen veel te veel tijd door uren bezig te zijn met van die saaie monotone cardio routines.

Onderzoek heeft aangetoond dat de meerderheid van de mensen niet de juiste soorten cardio-oefeningen doet. In feite, door het doen van te veel van de verkeerde soorten cardio, kan je stofwisseling langzamer worden omdat jij je lichaam traint zuiniger met energie te zijn.

Als je cardio doet, doe dat max een half uur. Bijvoorbeeld ga 1 minuut voluit sprinten, wandel 2 minuten, ga weer voluit sprinten tot je dit maximaal een half uur hebt gedaan.



Over de Auteur

-

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Je hebt geen toestemming om commentaar te geven. Als je inlogt dan mag je misschien wel commentaar toevoegen.

Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[344 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[186 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[144 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
BrianA
[92 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo