De Beste Oefeningen Voor Een Strakke buik - Artikel Post - Artikel Marketing

De Beste Oefeningen Voor Een Strakke buik

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: Dries
Gezien: 588 | Aantal woorden: 504 | Datum: Tue, 21 May 2013 | 0 commentaar

Veel oefeningen voor een strakke buik isoleren niet de buikspieren. Een oefening als sit-ups gebruikt de heup flexoren,die op zijn beurt de effectiviteit van de oefening verminderd in de aanscherping van je buikspieren.

Je kunt dit probleem oplossen door gebruik te maken van oefeningen die specifiek de rectus abdominis versterken, terwijl je de heup flexoren uitschakelt, of doe oefeningen die je dwarse buikspieren gebruikt.





De dwarse buikspier is de spier die je buik comprimeert. Als je wilt dat oefeningen je buik strakker maken, zal je op zoek moeten gaan naar oefeningen die deze spieren aanpakken.

Oefeningen voor een strakke buik : “Four Point  Transversus Abdominis Vacuum”

Een goede oefening die je dwarse buikspier isoleert is de "Four Point Transversus Abdominis Vacuum." Gebruik een bezem, staaf, of iemand die je helpt en zorg ervoor dat je het goed doet. Omdat je benen en romp niet mogen bewegen, kunnen de heupbuigers geen controle overnemen.

Begin met een houding op de grond, op je handen en knieën. Zet de stang langs je rug, met de staaf die rust op de top van je ruggengraat en je nek. Zet je houding goed zodat de staaf goed te voelen is over heel je lichaam.

Adem in, ontspannen je buikspieren, zodat je buik naar buiten kan duwen. Nu uitademen, je buikspieren aanspannen door je navel in te trekken zover als je kunt. Zorg ervoor dat je hele rug kan aanraken met de stang in de hele beweging zodat dat er geen andere spieren werken.

Oefeningen voor een strakke buik : Verticale Horse Stance

Als je andere core spieren (zoals de multifidus, middenrif en bekkenbodem) alsook de dwarse abdominis isoleren, probeer dan een verticale horse Stance. Het is een goede oefening voor een strakkere buik die ook vele andere kern spiergroepen raakt. Je kunt dezelfde stang gebruiken als in de Four Point oefening.

Begin in precies dezelfde positie als de Four Point oefening, met de stang gelegen langs je ruggengraat. Trek je buikspieren in. Nu hef je de rechterhand ,als je linkerknie slechts een centimeter van de vloer, houd de positie voor tien seconden. Schakel vervolgens van kant.

Een Vertical Horse Stance houdt meer spieren dan de Four Point oefening, doe het eerder in je training, zodat je de energie om je coördinatie kan behouden.

Heb je nog geen stap voor stap plan om een strakke buik te krijgen , meld je dan hier aan voor mijn gratis afslank rapport waarin ik vertel hoe je gewicht kan kwijt raken op een natuurlijke manier.

Over de Auteur

Mijn bedrijf richt zich op een gezonde levensstijl. De wereld helpen met een slank en vitaal leven.

Mensen motiveren en inspireren om gezonder te gaan leven is waar het om draait.
Daar staat ook mijn missie voor, "ALL YOU NEED IS ENERGY ".

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[264 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[107 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[90 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo