De stappen om buikvet te verliezen - Artikel Post - Artikel Marketing

De stappen om buikvet te verliezen

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: interessant1
Gezien: 637 | Aantal woorden: 418 | Datum: Tue, 7 May 2013 | 0 commentaar

Gezonde voeding - de eerste stap naar een platte buik





Voor veel mensen met een drukke agenda kan het moeilijk zijn om de noodzakelijke beweging te krijgen of om oefeningen te doen. Als dit ook bij jou het geval is het des te belangrijker dat jij goed eet en dat het ook gezond is.

In feite, ziet je de grootste veranderingen met je buik door je voeding aan te passen, en door een dieet te volgen.

In de tijd waarin wij nu leven is het makkelijk om voedsel tot je te nemen waar je dikker van wordt. Sterker nog het is soms simpeler om dingen te eten die ongezond zijn dan gezond.

Frisdrank, koek en snoep daar heb je automaten voor, bederven niet en zijn daarom altijd voor handen. Dit in tegenstelling tot een lekkere fruitshake, daar moet je wat meer moeite voor doen.

3 voedingsrichtlijnen, die gemakkelijk te volgen zijn voor minder buikvet


1. Eet bonen en linzen in plaats van rijst, pasta, aardappelen, brood en andere koolhydraten
2. Alle belangrijke maaltijden moeten bonen / linzen, groenten en vlees bevatten
3. Drik veel water

Bonen en linzen scoren laag op de glycemische index, dat wil zeggen dat het langzaam door je lichaam wordt opgenomen. Een beetje scheikundig gesproken; bonen en linzen het type koolhydraten genaamd complexe koolhydraten.

Alle grote maaltijden moeten bonen / linzen, vlees en groenten bevatten om je stofwisseling goed actief te houden. Je verbranding zal stijgen onder andere, omdat je lichaam energie krijgt, dit helpt bij je buikvet verliezen.

Wanneer je je stofwisseling omhoog gaat, zal je lichaam op een gegeven moment vet verbranden.

Als je de drang om te eten tussen de maaltijden, moet je natuurlijk wegblijven van ongezonde voedingsmiddelen. Vaak vullen ze niet voldoende om je honger te stillen, maar bevatten ze wel tal van calorieën.

Eet in plaats daarvan een beetje groente of weinig vlees.

Water helpt het lichaam te ontdoen van afvalstoffen, maar ook water heeft een bijkomend voordeel. Het bevat niet de chemicaliën en calorieën die in frisdrank of fruitsappen zit.

Over de Auteur

-

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[307 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[112 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[100 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo