Excentrische oefeningen zorgen voor een grote Voordelen van de Gezondheid - Artikel Post - Artikel Marketing

Excentrische oefeningen zorgen voor een grote Voordelen van de Gezondheid

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: patrick020
Gezien: 790 | Aantal woorden: 636 | Datum: Tue, 19 Feb 2013 | 0 commentaar

Excentrische oefeningen zorgen voor een grote Voordelen van de Gezondheid

Nu 2013 begint velen zijn op zoek naar manieren om hun voornemens te bewerkstelligen die vaak gaan in de vorm te behouden het afvallen. Het januari nummer van het tijdschrift Geneesmiddelen & Science in Sports and Exercise bracht een studie van Vassilis Paschalis et al., zullen deze personen met nuttige informatie over het krijgen van in vorm, blijven op die manier, maar ook een paar geheimen die ervoor zorgt dat het proces gemakkelijker en minder tijdrovend. De studie wees uit dat excentrische oefening meer voordelen dan concentrische beweging biedt. Een 30 minuten durende workout van excentrieke oefeningen elke week biedt een aantal voordelen voor de gezondheid vrij gelijkaardig zijn aan die van de behaalde resultaten met 4 tot 5 per week 60 minuten sessies van aërobe of krachttraining wekelijkse oefening routines.

Het dagboek van Geneesmiddelen & Science in Sports & Exercise Study

Twintig vrouwen werden geplaatst in groepen en vroeg of ze een keer per week gedurende acht weken in totaal excentrieek of concentrische oefeningen konden uit oefenen. De onderzoekers ondervonden dat de excentrische oefeningen groep ,insulineresistentie opbouwde, hun spierkracht verhoogde en een betere algehele bloed lipidenprofiel hadden. Na twee maanden hadden tien vrouwen die excentrieke oefeningen een toename van 5 procent van het aantal calorieën ze verbranden. De verbeteringen die werden gemaakt door de excentrieke groep overtroffen de concentrische groep.

De resultaten

De onderzoeksresultaten waren duidelijk met betrekking tot het vermogen van de excentrische oefeningen om cholesterol te verlagen en triglyceriden niveaus, terwijl tegelijkertijd steeds meer deelnemers van de excentrische oefeningen meer energieverbruik vertoonde in rust of REE. Onderzoekers van deze specifieke studie kwamen tot de conclusie dat als 30 minuten excentrische oefeningen, een keer per week werden herhaald, dat sporters vergelijkbare resultaten behaalde, en de op juiste manier kan worden vervangen in de plaats van 200 tot 300 minuten van krachttraining of cardiovasculaire oefening.

Wat is het verschil tussen concentrische en excentrische oefening?

Concentrische spier actie kan worden gedefinieerd de verkorting van een spier op te tillen, ten opzichte van een excentrieke spier actie waarbij de spier verlengt daalt. Als actieve mensen we hebben een combinatie van beide soorten spieren op een dagelijkse basis.

Wat zijn de gezondheidsvoordelen van Eccentrische oefeningen?

Volgens de onderzoekers zijn de bevindingen van excentrieke oefeningen in staat om een ​​specifieke en meer gelokaliseerde moleculaire herstel van de spieren te stimuleren. Als gevolg van deze gerichte herstelproces vraagt het lichaam ​​veel energie bij het rusten en herstellen van de normale spierfunctie. Eerdere studies hebben geïllustreerd waardoor een groot deel van zijn traditionele oefening regime te excentriek soortgelijke voordelen voor de gezondheid oplevert.

Wat betekent dit voor u?

Veel mensen hebben een moeilijke tijd met het handhaven van een 4-5 dagen,  60 minuten durende training routine. De bevindingen van deze studie zijn met name interessant omdat excentrische oefenprogramma's sporters vergelijkbare resultaten bieden waardoor ze de helft van de tijd dat ze normaal gesproken zouden spenderen door oefenen hoeven te brengen. Onderzoekers zeiden: "Rekening houdend met het feit dat de huidige trend in overgewicht en obesitas in de statistieken een epidemie is geworden, zal een verbetering van de energie-uitgaven en de vetverbrandingsniveau tijdens het herstel van excentrische oefening zou kunnen helpen bij het lichaamsgewicht management vraagstukken." Compleet vormen van excentrische oefeningen omvatten bergafwaarts wandelen, stappen over banken, lopen een trap, en weerstand training waar de meeste van uw inspanningen worden gezet in de richting van uitbreiding van spieren. 



Over de Auteur

Lees hier meer over Afvallen tips en het Bloedgroepdieet

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[264 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[107 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[90 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo