Hoe kunt u uw buikvet het gezondst kwijtraken? - Artikel Post - Artikel Marketing

Hoe kunt u uw buikvet het gezondst kwijtraken?

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: patrick020
Gezien: 826 | Aantal woorden: 759 | Datum: Tue, 19 Feb 2013 | 0 commentaar

Hoe kunt u uw buikvet het gezondst kwijtraken?

Veel nadruk wordt gelegd op het hebben van die onderneming en platte buik, plus dat moordenaar six-pack als een beeld-booster. Dagelijks advertenties op zowel televisie of billboards te zien, met producten om je buik vet te verliezen. Maar voor ons onbekend, buikvet is ook schadelijk voor de gezondheid. Studies hebben aangetoond het verband tussen buikvet en hoge bloeddruk en cholesterol, hart-en vaatziekten en type II diabetes Meet uw taille om je buik te controleren; optimaal mannen moeten een taille omtrek van minder dan 40 centimeter hebben, vrouwen moeten een middelomtrek onder de 35 centimeter hebben. Er zijn geen specifieke methoden voor u om gewoon verliest je buik vet; een algemene verlies van vet op je lichaam is de weg te gaan. Om dat te doen, moet je een combinatie van oefeningen en dieet om uw dagelijkse calorie-inname te beheersen.

Hier zijn een aantal beproefde methoden om u te helpen om uw buikvet kwijt te raken.

1) Verplaatsen en meer bewegen

Je hoeft niet naar de sportscholen raken om te oefenen. Calorieën kan ook worden verbrand, terwijl je deelneemt aan uw favoriete activiteiten zoals skaten, zwemmen of basketbal die voorbeelden zijn van goede cardio-oefeningen. Cardio oefening zal stimuleren uw vetverbranding metabolisme. Zoek een activiteit die u leuk vindt en blijft mee. U ziet uw pond wegsmelten. Voor bijvoorbeeld een casual game van basketbal toestaan ​​dat een persoon van 150 pond (68 kg) om op te branden tot 408 calorieën per uur. Varieer uw routine; werken verschillende spiergroepen op verschillende dagen te weren verveling en het opbouwen van spiermassa snel. Het doen van huishoudelijke taken zoals tuinieren in uw eigen achtertuin zijn goede vormen van lichaamsbeweging zodat u een paar honderd calorieën per uur verbranden; dezelfde persoon van 150 pond zal branden tot 270 calorieën per uur. Er zijn ook verschillende oefeningen voor u om dat six-pack die verschijnt zodra je verliest je buik vet. De American Council on Exercise deed een onderzoek en kwam erachter dat variatie van crunches en been liften, de fiets uit te oefenen; verticale been crunch; Long Arm Crunch, Reverse Crunch, en de plank positie zijn goede oefeningen die je buikspieren te richten. Al deze oefeningen vereisen geen extra apparatuur en kan gedaan worden op het comfort van uw huis. Probeer het doen van deze oefeningen een paar keer per week naar de onderneming van je buik en whittle je taille. Online gedetailleerde stap-voor-stap handleidingen zijn beschikbaar voor elke oefening.

2) Eet de juiste voeding

U kunt verliezen je buik vet door de consumptie van verschillende gedeelten van het vet-fighting voedingsmiddelen per dag. Consumeren magere eiwitten, onverzadigde vetten, vezelige groenten en fruit, en vetarme zuivelproducten die zullen bevatten calcium. Calcium is ook groot in busting je buik vet. Vermijd overmatige eten van koolhydraten om te voorkomen dat opgeblazen gevoel. In plaats daarvan krijg je de bron van koolhydraten meer uit volle granen, fruit en groenten in plaats van suiker en geraffineerd meel. Deze koolhydraten worden ook genoemd als complexe koolhydraten. Niet voedsel dat kunstmatige zoetstof en smaakstoffen bevatten consumeren, hebben ze de neiging om je nog hongeriger na consumptie. Als u wilt snack, noten zoals amandelen, magere yoghurt zijn grote keuzes als ze bevatten veel voedingsstoffen en onverzadigde vetten. Daarom proberen een dieet plan dat bestaat uit complexe koolhydraten, magere eiwitbronnen, en onverzadigde vetten te bouwen. Een klassiek voorbeeld is het South Beach dieet plan.

 3) Leer om te ontspannen

Om dit te doen, zal het beoefenen van yoga kunt u ontspannen en tegelijkertijd verliest uw buikvet op twee manieren. Yoga vermindert hoge stress niveaus die gewichtstoename zal veroorzaken. Stress-geïnduceerde gewichtstoename veroorzaakt vaak overtollig buikvet. Het verminderen van uw stress niveau kan je een plattere buik en lager uw risico voor vele ziekten. Yoga ook tonen de buikspieren. Kijk voor een yoga routine die liggende omvat poses als de sprinkhaan en andere houdingen, zoals de kat en eenvoudige kant stretch zijn geweldig stelt dat het werk van de buikspieren. Als dat niet een yoga dvd lenen van uw lokale bibliotheek, of kijk naar gratis online video tutorials. Naar aanleiding van deze methoden, en met een beetje doorzettingsvermogen en inspanning zult u uw buik vet te verliezen en krijgen die ongrijpbare moordenaar six-pack! 



Over de Auteur

Lees hier meer over Gezond Eten en Gezonde Recepten.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[292 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[111 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[94 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo