Snel Gewichtsverlies Door Deze 4 Strategieën - Artikel Post - Artikel Marketing

Snel Gewichtsverlies Door Deze 4 Strategieën

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: Dries
Gezien: 807 | Aantal woorden: 464 | Datum: Mon, 15 Apr 2013 | 0 commentaar

De belangrijkste tekortkoming met een snel gewichtsverlies programma's is dat je het niet kunt doen voor zeer lange tijd.





Hier zijn 4 gewoontes voor je om bij te houden zodat je nooit meer zorgen hoeft te maken over je gewichtsverlies en het er achteraf ook niet meer terug bijkomt:

1. Een positieve houding.

Alles gaat beter wanneer je als optimist elke dag opstaat. Een positieve houding doet wonderen voor je gezondheid. Maak je beste dagen nog beter en maak je slechte dagen beter door het aanpassen van je houding.

2. Als je probeert om gewichtsverlies te krijgen is voeding van cruciaal belang. Eet voornamelijk hele, natuurlijke voedingsmiddelen. Bijvoorbeeld fruit en groenten.

Ik wil nooit een dieet aanmoedigen dat een van de macronutriënten (koolhydraten, vetten, eiwitten) weglaat.

Je lichaam moet alle 3 macronutriënten hebben om goed te functioneren. Dus, diëten die zeer laag in koolhydraten of vetten zijn helpen je lichaam op de lange termijn niet naar gewichtsverlies.
Ook, wat je eet speelt een belangrijke rol in het functioneren van de hersenen

3. Als je dagelijkse voeding perfect is , zal je toch voedingssupplementen moeten nemen. Multi vitaminen, visolie,vezels en anti oxidanten zijn voorbeelden van veel voorkomende supplementen die mensen nemen.

4. Drink veel water. Dit zal je helpen te beperken met suikerhoudende dranken die allen het buikvet aanspoort. Je lichaam bestaat ongeveer uit tweederde water. Drink water en ongezoete dranken (zoals groene thee) het grootste deel van de tijd. Het zal je helpen minder eten en helpen je lichaam beter te functioneren.

Drink ongeveer 2,5 L  water per dag. De rest wordt aangevuld met voeding , bepaalde voedingsmiddelen bevatten grote hoeveelheden water. Dit telt mee voor je inname van water. Bijvoorbeeld watermeloen is ongeveer 90% water en sla heeft ongeveer 95% water. Sommige vleessoorten bevat evenveel calorieën als 70% water.

Water helpt ook je lichaam afvalstoffen te verwijderen, gewrichten soepel te houden, dragen voedingsstoffen en zuurstof naar je cellen en helpt bij het omzetten van voedsel in energie.
Mogelijk ondervind je uitdroging als je droge lippen/mond, duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid of spierkrampen krijgt. Dan is het te laat !

Wat ik nu ga vertellen zijn geheimen die nog iemand met je gedeeld heeft. Ben je op zoek naar gewichtsverlies en heb je nog geen stap voor stap plan, meld je dan hier aan voor mijn gratis afslank ebook.

 


 

Over de Auteur

Succesvol zijn in wat ik doe om andere te helpen met een gezonder, slanker en fitter lichaam.
Mijn passie voor voeding, bewegen en gezondheid helpen mij daar dagelijks bij.
Mijn bedrijf richt zich op een gezonde levensstijl. De wereld helpen met een slank en vitaal leven.
Mensen motiveren en inspireren om gezonder te gaan leven is waar het om draait.
Daar staat ook mijn missie voor, "ALL YOU NEED IS ENERGY ".

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[291 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[110 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[94 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo