Coronavirus - Hoe kunnen we ons immuunsysteem versterken - Artikel Post - Artikel Marketing

Coronavirus - Hoe kunnen we ons immuunsysteem versterken

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 26 | Aantal woorden: 749 | Datum: | 0 commentaar

Het Coronavirus, Nederland is helemaal in de ban van het virus. Mensen moeten thuis werken waar mogelijk, evenementen worden afgelast, hele winkels worden leeggehaald om voorraden in te slaan waar gaat dit naartoe? Mensen worden bang want het is iets nieuws maar naast de maatregelen nemen om thuis te blijven als je klachten hebt en extra vaak je handen te wassen kunnen we ook ons immuunsysteem versterken zodat we minder last zullen krijgen van de klachten of zelfs de ziekte helemaal aan ons voorbij gaat.

 

Mijn tips voor het versterken van het immuunsysteem zijn:

·      Stress beperken; Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer geen stress te hebben van het coronavirus. Het is nieuw en onbekend maar vooralsnog overlijden er elk jaar meer mensen aan de griep dan nu aan het coronavirus. Ga naar buiten de natuur in frisse neus halen, bewegen is goed voor ons immuunsysteem en doe dingen waar je blij van wordt

·      Slaap; Probeer minimaal 7-8 uur slaap te halen in een nacht. Korte nachten zijn een aanslag op ons immuunsysteem

·      Suiker beperken; Probeer het eten van suiker te beperken. Op het moment dat je suikerrijke voeding eet ligt het immuunsysteem 4 uur plat waardoor het virus makkelijk binnen kan dringen.

·      Darmen versterken; Je darmen staan aan de basis van een gezond immuunsysteem dus probeer 500 gram per dag te eten en 2/3 stuks fruit op een dag

 

Daarnaast kan je nog extra versterken door het innemen van supplementen.

·      Vitamine C is een krachtige immuunbooster. In China zijn er ook testen geweest met patiënten die een hoge dosis vitamine C via het infuus toegediend hebben gekregen en beter zijn geworden. Uit voorzorg kan je capsules verdeelt over de dag innemen. Zorg wel dat je een goede opneembare vitamine C hebt.

·      Vitamine D; De voorraad vitamine D in ons lichaam is op als je in de winter niet hebt bijgeslikt. Echter zorgt vitamine D ook voor ons immuunsysteem en dat we minder snel verkouden/grieperig worden.



Over de Auteur

Ik ben Brigitte, orthomoleculair therapeut en ik help ambiteuze vrouwen om meer energie te krijgen en vage klachten te laten verdwijnen. 

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[197 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[172 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[121 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo