Eten Voor Een Gezonde Zwangerschap - Artikel Post - Artikel Marketing

Eten Voor Een Gezonde Zwangerschap

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: Zwangerschapspagina
Gezien: 1216 | Aantal woorden: 450 | Datum: Fri, 21 Jan 2011 | 0 commentaar

Ontdek wat je moet eten tijdens je zwangerschap

Tijdens je zwangerschap is het belangrijk om veel aandacht te schenken aan wat je eet. Als we het hebben over gezonde voeding tijdens de zwangerschap dan vinden veel mensen het moeilijk om te bepalen wat ze wel en niet moeten eten.

Als je eenmaal weet wat je wel en niet moet eten dan kan het je helpen om de gezondste keuzes te maken voor jezelf je baby.

Het doel van dit artikel is om je te helpen te begrijpen wat je wel moet eten tijdens je zwangerschap.

De voordelen van de juiste voeding tijdens je zwangerschap

Er is niks belangrijker dan zeker te weten dat je de juiste voeding tot je neemt voor een gezonde zwangerschap. Onthoudt dat zonder de juiste voeding en specifieke zwangerschapsoefeningen je je eigen lichaam en die van je baby kan beschadigen.

Het is belangrijk om dokters adviezen op te volgen en aandacht te schenken aan gezonde voeding, zodat je de kansen vergroot op een gezonde en voorspoedige zwangerschap. Onthoudt altijd dat de groei van je kind voor een groot gedeelte afhankelijk is van de voeding van de moeder.  

Het is niet alleen wat je wel eet dat de groei van je kind kan beïnvloeden maar ook wat je juist niet tot je neemt. Eet gevarieerde en uitgebalanceerde menu’s en je baby zal je later zeker bedanken.

De basis van juiste voeding tijdens je zwangerschap

Eet voldoende gevarieerd: Tijdens je zwangerschap moet je juist niet meer gaan eten maar gevarieerder. Eet per dag zo’n 50 tot 100 gram vlees of vis. Een ruime hoeveelheid verse groenten, vers fruit en dan voornamelijk appel en een sinaasappel. Volkorenbrood of roggebrood en een halve liter melk of melkproduct. Eventueel als tussendoortje rauwkost.

Tijdens je zwangerschap heb je meer vitaminen nodig. Het is echter niet noodzakelijk om extra vitaminen te slikken. Als je voldoende gevarieerd eet en er voldoende verse groenten, fruit,melkproducten,graanproducten, vlees of vis op het menu staat hoef je niet bang te zijn voor een vitamine tekort tijdens je zwangerschap.

 



Over de Auteur

Lisa van Laar is een onderzoeker en auteur van het e-boek ‘Gezond Zwanger - Gezondheid voor jou en je baby’ Hierin vindt je alle antwoorden om vol zelfvertrouwen van je zwangerschap te kunnen genieten, zonder je zorgen te maken om de gezondheid van JOU en JE BABY.

Vergeet niet om op mijn website te kijken voor nieuwe artikelen, tips en adviezen over een gezonde en voorspoedige zwangerschap.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[306 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[111 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[100 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo