Het succes van eau de parfum Lancôme La Vie est Belle - Artikel Post - Artikel Marketing

Het succes van eau de parfum Lancôme La Vie est Belle

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: Jessss
Gezien: 494 | Aantal woorden: 459 | Datum: Wed, 26 Jun 2013 | 0 commentaar

 

Eens in de zoveel tijd verschijnt er een parfum op de markt waarvan al snel blijkt: dat wordt een regelrechte bestseller - een klassieker in de dop. Lancôme La Vie est Belle is exact zo’n parfum. Al snel na de lancering haastten vrouwen zich naar de kassa voor “die nieuwe van Lancôme”. En nog steeds zijn de verkoopcijfers van La Vie est Belle op z’n minst indrukwekkend te noemen. Wat is toch het geheim van dit eau de parfum dat alle concurrenten mijlenver achter zich laat?




Een belangrijk kenmerk is de gedachte achter dit parfum, dat eigenlijk al letterlijk wordt weergegeven door de naam: La Vie est Belle. Lancôme wil je met dit parfum laten genieten van het leven en laten breken met achterhaalde conventies. De La Vie est Belle vrouw is niet bang om voor haar eigen geluk te kiezen en ze weet de kleine dingen te waarderen. Lancôme nam de tijd om dit gevoel in een eau de parfum te gieten, zeker 3 jaar werkten drie beroemde parfumeurs aan dit parfum. Parfumgrootheden Anne Flipo, Dominique Ropion en Olivier Polge creëerden gedurende deze jaren maar liefst 5.000 verschillende versies. Je kan dus wel stellen dat de uiteindelijke ‘winnaar’ de nodige concurrentie had!
Het resultaat van al het harde werk stelt niet teleur. La Vie est Belle is een vrouwelijk parfum geworden met heerlijk zoete geurnoten. Centraal in dit parfum staat de iris. Samen met een aantal witte bloemen, fruit en warme ingrediënten als basis een mooie mix. Voorbeelden van de warme ingrediënten in de basis zijn vanille en praliné, deze geurnoten springen er echt uit. Dit maakt dit eau de parfum ook zeer geschikt voor chocoladeliefhebbers.
Dat het oog ook wat wil, weet Lancôme als geen ander. De flacon is prachtig in al haar eenvoud, er is zelfs niets eens een merknaam op terug te vinden. Toch heeft Lancôme een heel herkenbare flacon weten te ontwikkelen. Al met al een uniek design, dat totaal niet schreeuwerig is. Het gezicht van de campagne is de Amerikaanse actrice Julia Roberts. Een perfecte match met eau de parfum La Vie est Belle. Haar karakteristieke glimlach is een prachtig symbool voor de gedachte achter dit parfum van Lancôme: durf te genieten van het leven.

Over de Auteur

Bij Parfumswinkel.nl besteden we graag extra aandacht aan onze favoriete nieuwe en oude parfums. La Vie est Belle is zo'n topper waar we graag meer over vertellen.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[264 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[107 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[90 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo