American Express en Servcorp bieden u vanaf nu samen flexibele toegang tot kantoorruimtes
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: SERVCORP | Via Artikel Post
Gezien: 964 |
Aantal woorden: 463 |
Datum: Tue, 25 Oct 2011 |
0 commentaar
Volgens Jason Fryer, hoofd van de afdeling Small Business Services van American Express, vormen tijdelijke kantoormogelijkheden en virtuele kantoorruimtes de mogelijkheid aan eigenaars van kmo’s om langdurige en soms prijzige huurovereenkomsten te vermijden.
“In het huidige harde economische klimaat zijn minimale vaste kosten en onkosten vaak van essentieel belang voor een bedrijf om te kunnen overleven.”
“Dankzij ons partnerschap met Servcorp, dat ernaar streeft ’s werelds beste leverancier van ondersteuningsdiensten en virtuele kantoren te zijn, kunnen wij onze leden met een Business Charge Card de volgende services bieden: eenvoudige toegang tot kantoorruimtes, waar en wanneer dan ook tegen aanvaardbare prijzen.”
Servcorp CIO en Sales Director Marcus Moufarrige meent dat zijn kantoorruimtes kmo’s toegang geven tot secretariaatsdiensten, wereldwijde communicatiediensten, vergaderzalen, cloud-based kantoortechnologieën en de mogelijkheid om een bedrijfspand als domicilieadres te betrekken, eender waar in het land.
“Onze samenwerking met American Express is de ideale gelegenheid voor ons om deze voordelen met een breder publiek te delen”, voegde hij nog toe.
Leden met een American Express Business Charge Card kunnen nu aanspraak maken op een aantal voordelen via onze samenwerking met Servcorp, zoals: exclusieve kortingsprijzen voor lidmaatschap van Servcorp Virtuele Kantoorruimtes over de hele wereld; geen aanvangskosten op alle Servcorp-pakketten van Virtuele Kantoren en bijkomende toegang tot vergaderruimtes voor Platinum Card-leden.
Over de Auteur
Op zoek een bedrijfspand te huur in Brussel om u tijd en geld te helpen besparen? Kies Servcorp.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen