De psychologie van Massey Ferguson onderdelen - Artikel Post - Artikel Marketing

De psychologie van Massey Ferguson onderdelen

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: gerardkempers
Gezien: 45 | Aantal woorden: 420 | Datum: Thu, 30 Aug 2018 | 0 commentaar

 

Achter heel veel merken zit een psychologische gedachte. Je wilt als merkenbouwer natuurlijk dat mensen jouw merk heel bijzonder en geweldig vinden. Dit kan natuurlijk niet zonder het merk een bepaald charisma mee te geven. Bij de Massey Ferguson onderdelen doen ze dit door het merk een moeilijk schrijfbare naam te geven. Ik durf te wedden dat er maar weinig Nederlanders die deze naam niet kennen het wel direct goed kunnen schrijven. Dat is gewoon bijna onmogelijk. Hiermee onderscheidt het merk zich van allerhande andere merken die een merknaam hebben die je wel makkelijker kunt schrijven.

 

Wat krijg je bij Massey Ferguson onderdelen?

Een vraag die veel mensen zich waarschijnlijk voorstellen bij het zien van de merknaam. Wanneer je niet in de agrarische techniek of in de groentechniek zit heb je waarschijnlijk nog niet van dit merk gehoord. Hooguit heb je een keer machines van dit merk langs zien rijden op de weg. Tenminste, wanneer je een beetje in een landelijke omgeving woont. In grote stad zie je deze machines heel weinig. Dit komt omdat hier niet zo veel groen is. Wanneer het aan het kabinet ligt gaat dit wel veranderen in de toekomst. Zij willen namelijk meer groen in de steden brengen. Deels om de warmte tijdens de zomers minder stralend te laten voelen. Andere reden hiervoor is dat regenwater niet allemaal via het riool hoeft te worden afgevoerd. Dit moet ook in de steden gewoon in de grond kunnen wegzakken wanneer het riool dit niet meer aankan bij een hoosbui.

 

Waarom zou je het kopen?

Zoals aangegeven maakt de naam Massey Ferguson onderdelen al bijzonder genoeg om te kopen. Natuurlijk zijn er nog veel meer redenen om producten van dit merk aan te schaffen. Denk bijvoorbeeld aan het feit dat ook professionals kiezen voor dit merk. Je hoort er dus helemaal bij op de jaarlijkse brancheborrel. Daarnaast biedt het merk ook hulp voor vakmensen. Heel handig voor als je er even niet meer uitkomt. Ook dit draagt bij aan de zeer positieve totaalervaring die kopers van het merk ervaren.

 

 



Over de Auteur

De auteur is iemand die veel verstand heeft over de psychologie achter merken.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[292 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[111 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[94 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo