Euphony Marketing Tips – Verhoog Je Inschrijvingen
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Franka | Via Artikel Post
Gezien: 857 |
Aantal woorden: 552 |
Datum: Tue, 23 Apr 2013 |
0 commentaar
Om een enorme Euphony business te bouwen moet je actief leads genereren en ze converteren tot distributeurs en klanten. Terwijl lead generatie een net zo belangrijk proces is, met je de focus leggen op lead conversie, want dit is het wat daadwerkelijk een enorme business bouwt. Alleen leads genereren en er niets mee doen zal je niet helpen met je Euphony business.
Lead conversie betekent het hebben van uitstekende prospecting en closing vaardigheden. Tenzij je weet hoe je prospects selecteert die een drang hebben naar de oplossingen die jij te bieden hebt, zul je niet eens halfweg het proces komen waar je ze converteert tot klanten en business consultants in je Euphony MLM downline.
En zelfs wanneer je de meest gekwalificeerde prospects tot je beschikking hebt, kan je ze nog niet converteren als je niet weet wat je tegen ze moet zeggen, hoe het te zeggen en wanneer het te zeggen.
Dus hoe presenteer je jouw Euphony business kans om je conversies te vergroten?
Om deze vraag te beantwoorden, laat me een gevoelige vergelijking gebruiken:
Een verleidelijke vrouw die wat huid laat zien houdt de interesse van mannen langer vast door ze meer te laten willen. Aan de andere kant, een vrouw die in een keer alles geeft wordt gezien als wanhopig en niemand kijkt naar haar om.
Op een zelfde manier moet jij je Euphony prospects ‘verleiden’ en moet je de interesse langer behouden, ze constant meer willen laten hebben door elke keer zo weinig mogelijk over je bedrijf en business kans te onthullen. Loop niet te hard van stapel om alle details van het Euphony MLM bedrijf te onthullen, de producten, business kans en het compensatie plan wanneer je prospects ook maar een beetje interesse tonen. Anders, als je dat doet, probeer je ze te overtuigen zich aan te sluiten bij de Euphony MLM business, en “overtuigen” is een woord dat simpelweg niet meer van deze tijd is.
Hoe meer woorden je gebruikt, hoe wanhopiger je over zal komen. En dat resulteert in een grote NEE! Een goede aanpak zou zijn het stellen van vragen en deze vragen weer te beantwoorden met vragen. Op deze manier geef je je prospects het gevoel dat je interresse hebt in hun mening en dat je echt naar ze luistert. Daarbij zal je er achter komen wat hun behoeften zijn door naar ze te luisteren, en het closingproces zal dan niet meer worden dan het helpen ze de juiste beslissing te laten maken gebaseerd op hun eigen behoeften. Op deze manier hoef je niemand te overtuigen zich aan te sluiten bij jouw Euphony business kans. Je zult zien dat je met minder moeite meer mensen inschrijft.
Over de Auteur
Start vandaag nog met het laten groeien van je Euphony Nederland business op eenvoudige wijze, meld je nu direct aan voor de Gratis Euphony Succes Training. En ontdek zelf hoe eenvoudig het kan zijn om 5-10 mensen per week in je Business toe te voegen.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen