Gebruik Evergreen content voor een hogere ROI
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: partnerontraction | Via Artikel Post
Gezien: 649 |
Aantal woorden: 617 |
Datum: Fri, 20 Oct 2017 |
0 commentaar
Hoe Schrijf Je Killer Content?
Heel simpel: goed schrijven. Het klinkt heel stom, maar zo simpel is het wel. Er zijn verschillende manieren om je tegenstanders voorbij te streven met content, en er zijn ook veel hulpmiddelen om je te begeleiden in je keuze. Deze zullen we uitleggen in dit artikel, samen met wat slimme maniertjes om je concurrenten ver achter je te laten. Je kunt je content door werknemers laten schrijven, of door een externe partij. Ik zou zelf altijd adviseren om je content creatie binnenshuis te houden. Dit komt omdat jij als geen ander de problemen van je doelgroep kent, en de mensen dus heel erg gerichte oplossingen kunt bieden. Content is ook een heel erg groot gedeelte van zoekmachine optimalisatie, en wordt veel gebruikt om gevonden te worden op verschillende zoekwoorden. Deze killer content zal je, als je het goed doet, uiteindelijk heel veel gratis bezoekers uit Google opleveren! De korte termijn teruggave is laag, maar je investeert in een langdurige goede positie in Google die bezoekers aantrekt! Het is daarna aan jou om je website zo in te richten dat er dan ook daadwerkelijk verkopen gedaan worden.
Waarom Moet Je Dit Soort Content Maken?
Je zet in op de lange termijn als je op een hoog niveau content gaat maken. In tegenstelling tot de betaalde advertentieresultaten betaal je niet voor je bezoekers, het duurt alleen langer voordat je dezelfde bezoekersaantallen kunt realiseren. Wat wel belangrijk is om te realiseren, is dat een goede Seo strategie onmisbaar is voor de profilering van je bedrijf. Je kunt ook niet hoog scoren in de lokale zoekresultaten op het moment dat je site daar niet voor is ingesteld. Ontwikkel deze strategie daarom altijd, en pak Adwords er desnoods bij. De manier die wij het vaakst gebruiken is de skyscraper techniek. Deze tactiek is afgeleid van een wolkenkrabber die overal bovenuit torent, net als een grote Amerikaanse evergreen boom. Het idee is dat je de content van je concurrentie analyseert, en uitbreidt met je eigen ideeën. Je schrijft dus over hun onderwerp, maar dan beter en vollediger. Als jouw artikel beter is, zal dit uiteindelijk resulteren in een groeispurt mits je al de omgevingsfactoren ook goed hebt ingesteld.
Uitbesteden Of Zelf Doen?
Wij begrijpen natuurlijk ook heel goed dat dit eigenlijk best moeilijke concepten zijn voor een ondernemer die niets van online marketing afweet. Ook daarom is het belangrijk voor onze online partners dat zij volledig ontzorgd worden zodat zij zich weer kunnen focussen op het besturen van hun bedrijf. Dit is gebaseerd op het principe dat iedereen moet doen waar hij of zij goed in is. In het geval van ons is dat online marketing, gespecialiseerd in alle kanalen die mogelijk zijn. Lees alle informatie die je nodig hebt bij de online specialist die om jouw bedrijf geeft! Ben je meer een prater? Dat kan! Wij staan altijd open voor een kop koffie. Je vindt onze contact informatie op de site.
Over de Auteur
Auteur, Content, Junior Online Marketeer bij Ontraction.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen