Haal het meeste uit Zoekmachine Marketing door SEO en PPC te combineren - Artikel Post - Artikel Marketing

Haal het meeste uit Zoekmachine Marketing door SEO en PPC te combineren

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: wsieservices
Gezien: 834 | Aantal woorden: 636 | Datum: Fri, 23 Apr 2010 | 0 commentaar

De combinatie van PPC en SEO samen moeten u toelaten uw Zoekmachine Marketing strategie te maximaliseren om de beste resultaten te behalen. Het gebruik van beide strategieën laat U ook toe om inzicht te krijgen van één tactiek, dat kan gebruikt worden voor de andere. Een manier is om ernaar te kijken is uw Pay per Click (PPC) te beschouwen als uw hard-core directe verkooptactiek, en uw Zoekmachine Optimalisatie (SEO) als uw lange termijn marketingstrategie. Net als Sales en Marketing samen gaan, moeten SEO en PPC samen gebruikt worden om het meeste uit uw online aanwezigheid te bereiken.

De beste Zoekmachine Marketing strategie is om zoekmachine optimalisatie (SEO) te combineren met Pay per Click (PPC). Er zijn factoren die een voorkeur zullen dicteren in de richting van Zoekmachine Optimalisatie (SEO) in plaats van Pay per Click (PPC), en anderen die in de richting van Pay Per Click (PPC) zullen wijzen in plaats van Zoekmachine Optimalisatie (SEO). Er zijn echter tal van voordelen om beide strategieën samen te gebruiken. Deze synergie zal voor een maximalisatie van de resultaten zorgen.

De combinatie van zowel Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Pay per Click (PPC) geven U het beste van beide werelden en vergroot uw kansen tot een echt succesvolle Zoekmachine Marketing campagne. Echter, een succesvolle Zoekmachine Optimalisatie (SEO) is cruciaal om op lange termijn succes te boeken.

Twee voorbeelden illustreren de synergie van Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Pay per Click (PPC):

  1. Weten welke zoekwoorden het beste werken in uw AdWords-campagne(s) moet worden gebruikt om die dezelfde zoekwoorden te optimaliseren voor de organische lijsten. Net zoals de bouw van goed presterende landingspagina's voor uw Pay per Click (PPC) ook goed presterende landingpagina’s worden in uw Zoekmachine Optimalisatie (SEO) inspanningen.
  2. Een webpagina, die naar behoren werd geoptimaliseerd als onderdeel van uw Zoekmachine Optimalisatie (SEO) strategie, zal helpen om de kwaliteitsscore van Google AdWords te verhogen, met als gevolg een verlaging van uw Pay per Click (PPC) kosten, en een betere algemene prestatie van uw campagne.

Voorkeur moet gegeven worden aan Zoekmachine Optimalisatie (SEO) boven Pay per Click (PPC) wanneer de volgende overwegingen geldig zijn (de voorkeur geven, Pay per Click (PPC) niet volledig opgeven):

  • U heeft een gloednieuwe website
  • Budget is belangrijker dan de tijd
  • U bent een groot aantal pagina’s van uw site aan het wijzigen, verwijderen of toevoegen
  • De inhoud van uw site is niet rijk genoeg
  • Uw website heeft een gebrek aan goede conversie (= overtuiging) architectuur

Pay per Click (PPC) moet de voorkeur krijgen over Zoekmachine Optimalisatie (SEO) wanneer de volgende overwegingen geldig zijn (nogmaals, Zoekmachine Optimalisatie (SEO) is noodzakelijk, dus niet enkel Pay per Click (PPC) gebruiken):

  • Uw tijd is belangrijker dan geld
  • U wilt het verkeer van meerdere zoekwoorden ontvangen, maar uw site is enkel voor een klein aantal kernwoorden geoptimaliseerd
  • U bent nog niet hoog genoeg gerangschikt in de organische zoekresultaten
  • U begrijpt het belang van het testen van uw marketing

Aangezien de organische zoekresultaten verantwoordelijk zijn voor 70% van de klikken en PPC-advertenties voor de resterende 30%, is het zeker nodig om Zoekmachine Optimalisatie (SEO) te combineren met Pay per Click (PPC) om online te domineren.

Let op: wanneer U Zoekmachine Optimalisatie (SEO) als uw marketing gebruikt, moet Pay per Click (PPC) worden gebruikt als uw verkoop. Dit is uw weg naar succes met Zoekmachine Marketing.



Over de Auteur

WSI E-Services is gespecialiseerd in Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Pay Per Click (PPC) met een unieke aanpak dat speciaal ontworpen is om de Return on Investment (ROI) van onze klanten te maximaliseren

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[292 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[111 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[94 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo