Hoe Effectief Te Werven En Jouw Herbalife België MLM Bedrijf Op Te Bouwen
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Franka | Via Artikel Post
Gezien: 845 |
Aantal woorden: 557 |
Datum: Tue, 2 Apr 2013 |
0 commentaar
Ben je op zoek naar een topgids voor prospecting? Wanneer dat zo is, ben je hier op de juiste plaats. Hier zul je te weten komen wat prospecting nu inhoudt en wat je moet doen en zeggen om zeker te zijn, dat je het meeste zult halen uit het werven voor jouw Herbalife België bedrijf.
Laten we beginnen met het begrijpen wat prospecting nu inhoudt. Prospecting draait helemaal om het uitfilteren van jouw potentiëlen om de serieuze kandidaten te kunnen scheiden van de nieuwsgierigen. Het gaat er niet om dat je iedereen overtuigt om je producten te kopen of zich aan te sluiten bij je Herbalife België bedrijfskans. Werving draait ook om het opbouwen van relaties met je online prospects om zo een comfortabele omgeving te maken voor jou om jezelf, je producten en je bedrijf in de markt te zetten.
Om effectieve werving te doen, moet je het helemaal laten draaien om je prospects en niet over jou. Denk "Wat zit erin voor mijn prospects " en niet "Wat zit erin voor mij". Herbalife België MLM business is een verkoop- en marketingbusiness en hoe sneller je accepteert, dat je moet verkopen voordat je kunt verdienen, in plaats van prospects te rekruteren als downline distributeur, des te makkelijker het voor je wordt om te begrijpen wat je moet doen. En wat je moet doen is de behoeften vervullen van je prospects.
De makkelijkste manier om klanten vanuit je prospects aan te trekken is door te leiden met de voordelen van je producten. En versta me goed – leid met de VOORDELEN niet de EIGENSCHAPPEN van je producten. Voordelen vervullen de behoeften van je prospects. Dat is je doel als het om werving gaat.
Laten we dus eens kijken naar je prospects en zoek uit:
- wat hun problemen zijn;
- wat hun behoeften zijn; en
- wat ze denken dat de kwaliteit kan verbeteren.
Wanneer je het bovenstaande hebt uitgezocht, vraag jezelf dan af:
- wat de voordelen van jouw producten zijn;
- welke van de behoeften van je prospects kunnen worden vervuld met de voordelen van jouw producten; en
- hoe jouw Herbalife België bedrijf de problemen van je prospects kan oplossen.
Wanneer je het bovenstaande hebt gedaan, ga dan alleen achter die potentiëlen aan, van wie je de behoeften kunt vervullen en van wie je de problemen kunt oplossen. Zoals ik al eerder heb gezegd, leid met de voordelen van je producten. Het is de enige manier om de aandacht te krijgen van je prospects, omdat jij iets hebt, wat ze hard nodig hebben.
Over de Auteur
Ontdek vandaag nog hoe je positieve Herbalife ervaringen gaat krijgen en je downline explosief gaat laten groeien.
Meldt je nu direct aan voor de gratis Herbalife Insider Succes Training. De lessen zijn eenvoudig te volgen, direct toepasbaar en brengen snel resultaat
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen