Hoe Je Effectieve Werving Aanpakt Voor Jouw Aloë Vera Forever Living Bedrijf
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Franka | Via Artikel Post
Gezien: 921 |
Aantal woorden: 525 |
Datum: Tue, 9 Apr 2013 |
0 commentaar
Wanneer je je afvraagt waarom je het niet voor elkaar krijgt om je prospects jouw Aloë Vera Forever Living producten te laten kopen of om zich aan te sluiten bij jouw bedrijfskans, dan zou je misschien je aanpak van werving eens kunnen heroverwegen. Hoewel je misschien wel honderden of zelfs duizenden online leads genereert via je marketingblog en lead capture pagina’s, zal je ze niet omzetten naar klanten totdat je weet wat je moet zeggen en hoe je dat moet zeggen om hun aandacht te krijgen en ook totdat je weet achter welke prospects je aan moet zitten om je kansen op omzetting te vergroten.
Hier draait het allemaal om bij werving.
Begin dus maar met het slikken van een paar bittere pillen:
- niet al jouw leads zijn geschikt als prospects voor jouw Forever Living bedrijf;
- jouw prospects hebben geen interesse in jouw bedrijfskans of producten of je moet hun problemen kunnen oplossen en ze in hun behoeften voorzien;
- je Forever Living bedrijfskans pitchen is een onmiddellijke afknapper voor je prospects.
Hoe oneens je het ook wilt zijn met een paar (of alle) van de bovenstaande drie feiten, weet je maar al te goed dat het echt waar is. En hoe sneller je die feiten accepteert, des te sneller kan je jouw wervingsvaardigheden gaan perfectioneren.
Aangenomen dat je het bovenstaande hebt geaccepteerd, hoe moeten we dat werven dan aanpakken?
Het eerste wat je moet doen is alleen die prospects eruit filteren, die serieus zijn over de oplossingen, die je te bieden hebt. Probeer te achterhalen, waar jouw prospects naar op zoek zijn, wat hun behoeften zijn en met welke problemen ze te kampen hebben. De enige prospects, die geschikt zijn voor jouw Forever Living bedrijf, zijn diegenen, die weten waar ze naar op zoek zijn en die echte behoeften en problemen hebben, die kunnen worden opgelost door jouw bedrijf.
In lijn met het tweede punt hierboven, moet je ze altijd leiden met de voordelen van jouw Aloë Vera Forever Living producten; niet hun eigenschappen of feiten en cijfers over het Forever beloningssysteem. Onthoud dat mensen op zoek zijn naar oplossingen en deze oplossingen zijn de voordelen van jouw producten.
Als laatste; ook al loop ik hier het idee om je bedrijfskans te pitchen af te kraken, nagel ik het ook niet meteen helemaal aan het kruis. Leid ze er alleen niet mee, anders kan het je prospects laten twijfelen aan je bedoelingen. Word eerst vrienden met je prospects en bouw relaties op door eerlijk te zijn en ze echte waarde te bieden. Dat zal het makkelijk voor je maken om te sluiten met de Aloë Vera Forever Living bedrijfskans. En rekrutering zal net zo makkelijk gaan.
Over de Auteur
Heb je nog geen stap voor stap plan om je Forever Living business te laten groeien meld je dan nu aan voor de Gratis MLM Insider Succes Training.
En start vandaag nog met het laten groeien van je Aloë Vera Forever Living business op een eenvoudige manier.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen