Mood Media en O2 in een boot!
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: sjaakie | Via Artikel Post
Gezien: 1190 |
Aantal woorden: 545 |
Datum: Wed, 7 Sep 2011 |
0 commentaar
In Ierland heeft O2 een samenwerking met Mood Media afgedwongen. Mood Media gaat de instore marketing van O2 verzorgen door middel van geur, achtergrondmuziek en retail display marketing.
De geavanceerde beeldschermen van Mood Media® beschikken over specifiek ontwikkelde technologie en software waarmee marketingboodschappen, muziek en audioreclame onmiddellijk kunnen worden bijgewerkt. Deze systemen zijn nu geïnstalleerd in alle vestigingen van O2 in het hele land. De oplossingen van Mood Media® worden op dit moment gebruikt in meer dan 2000 handelszaken verspreid over heel Ierland, zoals de supermarkten van Tesco en SuperValu, de tankstations van Topaz, de apotheken van Unicare, de diverse vestigingen van Sherry Fitzgerald enz.
John Sheehan, algemeen directeur van Mood Media® Ireland, verklaarde: "Wij combineren een ervaring van meer dan vijftig jaar op het vlak van in-storecommunicatie met software die speciaal ontwikkeld is voor de retailomgeving. Op die manier kunnen we klanten als Telefonica O2 Ireland de technologisch meest geavanceerde en rendabele oplossingen aanreiken om op de juiste manier en op het juiste moment te optimaal communiceren met hun klanten."
Mark Gould, directeur Retail bij O2, voegde eraan toe: "Deze vorm van digitale in-storeberichtgeving biedt ons niet alleen de mogelijkheid om op een nieuwe manier te communiceren met onze klanten, maar ook stelt ons ook in staat om onze kosten voor drukwerk te verlagen, doordat een gedeelte van het drukwerk dat wordt gebruikt in de vestigingen wordt vervangen door het nieuwe systeem. Bovendien is het dankzij de managed-contentservice van Mood Media® mogelijk om de berichtgeving op elk gewenst moment aan te passen, zodat de klanten in onze winkels alleen de meest recente informatie te zien krijgen."
Mood Media® is op dit ogenblik de enige organisatie die in Ierland activiteiten ontplooit die niet alleen beschikt over de nodige technologie voor het aanbieden van content-managementsoftware op maat, licenties, de installatie van de systemen en technische ondersteuning voor deze digitale in-storedisplays, maar ook over de capaciteit om geïntegreerde audio- en videocontent en messagingdiensten te ontwikkelen afgestemd op de specifieke behoeften van de klant in kwestie.
Mood Media® levert wereldwijd in-store-oplossingen voor meer dan 650 internationale merken, zoals Adidas, Argos, H&M, Tommy Hilfiger en Volkswagen, en dat in meer dan 30 verschillende landen verspreid over Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië. In de afgelopen vijf jaar heeft de onderneming een aanzienlijke uitbreiding verwezenlijkt van zijn managed-contentdiensten, die een combinatie vormen van consultancy op het vlak van retailmarketing, muziek en visuele displays. Ook de introductie van muziekkanalen die de licentievergoedingen reduceren of elimineren die retailers moeten betalen wanneer ze muziek willen afspelen in hun zaken, bleek een schot in de roos en draagt bij aan het huidige succes van de onderneming.
Wenst u meer informatie, aarzel dan niet om contact op te nemen met Mood Media®. Persverantwoorlijke Rose Macari staat u graag te woord en verstrekt u alle nodige inlichtingen op het nummer 00 353 1 2847244.
Over de Auteur
een enthusiaste auteur die veel voor zijn vehalen over heeft!
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen