Online Winkelen - Artikel Post - Artikel Marketing

Online Winkelen

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: Postorder Winkelcentrum
Gezien: 423 | Aantal woorden: 820 | Datum: Thu, 4 Sep 2014 | 0 commentaar

Waarom online winkelen vaak voordeliger kan zijn.

Wat kan er de redenen van zijn dat ik in een reguliere winkel in de meeste gevallen meer moet dokken voor het zelfde product dan waneer ik het op het internet zou gaan bestellen? In algemene zin wordt deze vraag veel gesteld. Dit is voor meerdere onder ons overduidelijk, maar voor andere is het dus geen gesneden koek. Met alle begrip wil ik toch eventjes op deze kwestie kort ingaan om alle onduidelijkheid weg te nemen.

Een momentje kort wat bedrijfseconomie

In nagenoeg alle gevallen is er een productieproces nodig waar bij de artikelen een hoeveelheid fasen door loopt voor dat de klant er over kan bezitten. Makkelijk gezegd gaat het dikwijls zo dat een bedrijf grondstoffen krijgt waar een artikel van gemaakt wordt. Dat artikel wordt weer doorverkocht aan een groothandelaar, die het daarna aan de winkelier levert. En dan kan de consument er over beschikken. Elk firma die ook maar wat aan het artikel heeft bij gedragen (alle schakels in de bedrijfskolom) wil vanzelfsprekend geld verdienen. Daarbij moeten ook de onkosten die alle schakels in de bedrijfskolom gemaakt heeft plus de winstmarge terugverdiend worden. Als je een of verscheidene schakels weghaalt in de bedrijfskolom wil dat zegen dat je minder kosten maakt, dus het artikel goedkoper kan worden.

Een webwinkel kan voordeliger handelen om dat het minder uitgaven heeft

Online winkels hebben in elk geval minder onkosten dan de reguliere winkels. Een winkelpand is prijzig (natuurlijk op een A locatie) en medewerkers eveneens. Het is bovendien het gas, elektriciteit en dergelijke wat een fysieke winkel duur maakt. Het is zo dat webwinkels doorgaans nauwelijks meer zijn dan een groot magazijn. doorgaans is een al te grootte goederenvoorraad bij een online winkel niet nodig. Besteld de consument iets, dan zou je het geheel automatisch laten bezorgen via een groothandelaar. De overheadkosten zijn bij een winkelzaak die opereert via het internet in elkgeval lager.

Het is de moeite waart eventjes op het internet te kijken

Het kan je een hoop centen schelen als je een momentje op het internet gaat kijken of een artikel of dienst daar voordeliger te krijgen is. Het is ook zo dat de hoogte van de koopprijs van een artikel niet voor iedereen enorm belangrijk is. onherroepelijk zijn er evenwel ook voordelen op te noemen bij een gewone winkel. Als je voorlichting wil over een product of dienst kun je regelrecht met je kwestie bij het medewerkers terecht. Consumenten vinden het ook vaak erg prettig om gewoon naar een zaak te gaan om te klagen over het product. Producten kunnen aanraken / proberen /passen. En meer. Maar als je de verkoopprijs wat je moet voldoen voor een product aanmerkelijk belangrijk vindt, zou ik je aanbevelen toch even over het web te surfen.

Met Postorder Winkelcentrum kan je mogelijkerwijs 24 uur 7 dagen in de week onbekommerd en goedkoop onine shoppen

Het is dus wellicht mogelijk om veilig en vertrouwd te winkelen op het internet bij handelaren die wij voor je hebben uitgekozen op prijs en kwaliteit verhouding, maar belangrijker nog hebben wij deze bedrijven beoordeeld op service tijdens maar vooral na je aankoop. De ondernemingen die actief zijn bij Postorder Winkelcentrum zijn onderandere bol.com, OTTO, Zalando, BCC, V&D en C&A, maar ook nog vele verschillende andere top zaken die op dit ogenblik werkzaam zijn op het internet.



Over de Auteur

Het is de doelstelling van ons om een winkelcentrum te bouwen waar je in eerste instantie betrouwbaar en gerust kunt winkelen waar en waneer het jou uit komt.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[308 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[112 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[101 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo