Kerst: Nederland lijdt aan onderschatting
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Jeroenkat | Via Artikel Post
Gezien: 1068 |
Aantal woorden: 197 |
Datum: Thu, 6 Oct 2011 |
0 commentaar
In het buitenland zijn gifts tijdens de kerstperiode erg populair. Kerst is hierdoor een periode van mogelijkheden en niet van kosten. In Nederland gaat echter de hand op de knip. Bedrijven gaan dit jaar naar verwachting voor gifts uit het lagere segment. Een goede ontwikkeling is dat bedrijven meer tijd steken in het uitzoeken van geschikte promoties voor de kerstperiode. Wanneer dat resulteert in creatieve geschenken kan dit erg effectief zijn.
Kerst: lagere uitgaven, minder effect?
Door de lagere uitgaven is echter de keus voor een creatief artikel beperkt. Dit zal er naar verwachting in resulteren dat weinig bedrijven zich nog onderscheiden met artikelen. Dit zal resulteren in minder effect over het algemeen. De gifts waren afgelopen Kerst van goed niveau, waardoor het contrast bij een slecht gekozen promotie slechter zal uitpakken. Hierdoor is het voor bedrijven een uitstekend moment om geld maar vooral ook tijd te investeren in de perikelen omtrent deze periode.
Over de Auteur
Bereid u voor op de kerstperiode
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen