Webshops moeilijk te bevoorraden
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: OOSEOO | Via Artikel Post
Gezien: 1524 |
Aantal woorden: 209 |
Datum: Sat, 6 Feb 2010 |
0 commentaar
Voor bestaande merken zijn webshops soms om bang van te worden. Aan de ene kant een uitstekend extra verkoopkanaal aan de andere kant een enorme bedreiging.
Veel leveranciers van bestaande merken uit diverse branches krijgen van winkeliers te horen dat ze hun producten niet meer verkopen als ze ook leveren aan internetwinkels zonder traditionele winkel.
Deze houding zal op korte termijn, geholpen door de marktomstandigheden, voor een nog grotere leegstand in de winkelstraten zorgen.
Online marketing is nauwelijks nodig. Adverteren in Google met Adwords is in de meeste gevallen het enige dat nodig is voor een goede omzet met een webwinkel.
Meeste webshops concurreren op prijs. Dit is tegen het zere been van traditionele winkeliers. Meer innovatie zal in de toekomst nodig zijn om je te onderscheiden met je webwinkel.
Over de Auteur
Mark Jansen is eigenaar van OOSEOO Internetmarketing. Deze onderneming helpt andere bedrijven met hun online activiteiten. Zoals Google Adwords (SEA) en websiteoptimalisatie (SEO).
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen