Zoekmachine optimalisatie (SEO)
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: seowiz | Via Artikel Post
Gezien: 1843 |
Aantal woorden: 298 |
Datum: Wed, 10 Oct 2012 |
0 commentaar
Meta title, meta description, meta keywords, h1- h6 meta tags, alt tags zijn een paar voorbeelden wat u bij uw webwinkel of website moet optimaliseren om hoog in google te scoren. Door goed gebruik van zoektermen in alle tags, samen met goede unieke tekst en daarnaast een relevant en uitgebreid linkprofiel bereikt u met uw website de topposities in de zoekmachines zoals Google.
Wilt u hoger in Google komen te staan met uw website. De goedkoopste manier om hoger in Google te scoren is door zoekmachine optimalisatie (ook wel SEO genoemd). Bij SEO worden de webpagina’s aangepast voor de zoekmachines en worden er links geplaatst op relevante websites die naar uw eigen website verwijzen. Door met goede, professionele en ervaren SEO experts te werken kunt u uiterst gericht bezoek naar uw website trekken en mede daardoor meer te verkopen via de website en de omzet kunnen verhogen.
Zoekmachine optimalisatie is een belangrijk onderdeel van zoekmachine marketing. Zoekmachine marketing bestaat naast SEO uit zoekmachine adverteren (ook wel SEA genoemd). Naast en boven de zoekresultaten in Google worden de betaalde advertenties weergegeven. Het voordeel van SEO ten opzichte van SEA is dat u niet altijd betaald als iemand op uw listing klikt in de zoekresultaten. Het nadeel hiervan is dat SEO meer voor de langere termijn is, terwijl u bij SEA op korte termijn hoog in de zoekresultaten van Google kan komen.
Over de Auteur
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen