Buitenreclame bereikt een breder publiek
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: SWiF | Via Artikel Post
Gezien: 726 |
Aantal woorden: 578 |
Datum: Mon, 11 Jun 2018 |
0 commentaar
Het adverteren van uw bedrijf kan een dure uitgave zijn als u media zoals televisie, radio en tijdschriften probeert te gebruiken. Hoewel commercials een gefascineerd publiek garanderen, zijn ze extreem duur. Ze hebben ook niet langer een zo breed mogelijk effect als voorheen, omdat veel mensen Netflix en TiVo gebruiken om advertenties helemaal over te slaan. In plaats daarvan kunt u voor een groter publiek en tegen lagere kosten buitenreclame voeren door bijvoorbeeld gebruik te maken van bushokjes, reclameborden, vlaggen, banieren en gevelletters.
Buitenreclame is goedkoper
Voor ongeveer de kosten van een paginagrote advertentie in een krant, kunt u het zich veroorloven een advertentie voor een reclamebord een maand lang bij te houden. Buitenreclame is goedkoper, duurt langer en wordt gemakkelijker ingebed in de geest van het publiek. Een persoon kan altijd opstaan of de zender veranderen tijdens een commercial, maar hoe zit het met het dagelijkse woon-werkverkeer? De meeste mensen brengen geen entertainment met zich mee in de bus of trein, zodat ze uiteindelijk naar hun omgeving kijken. Felgekleurde posters, banners, literatuur en advertenties zullen de aandacht trekken als mensen wachten op hun transport.
Buitenreclame in bushokjes
Schuilplaatsen in bushokjes zijn misschien wel de meest lucratieve optie, omdat het elk uur van de dag een enorme demografie bereikt. Zakenmensen die pendelen van en naar het werk zullen het opmerken, net als studenten die van school naar huis rijden. Iedereen die op het trottoir loopt of voorbij rijdt, ziet het reclamebord, ook al duurt het maar een paar seconden. Als er honderden mensen langs komen, beginnen die paar seconden op te tellen. Dezelfde mensen blijven de advertentie elke dag zien en het bericht wordt dan stevig geplant. Dat komt neer op een blootstelling van 24 uur aan honderden mensen die mogelijk naar andere steden en buitenwijken reizen. Tijdens het hoogseizoen kan dit aantal verdubbelen. Toeristen hebben meestal het openbaar vervoer nodig om de bezienswaardigheden te bekijken, en dat stelt u in staat uw bedrijf nog verder te verspreiden, gewoon door gebruik te maken van bushokjes reclameborden.
Andere manieren om een breed publiek te bereiken
De bushokjesreclame is vooral goed als het wordt gebruikt in combinatie met andere marketingstrategieën. Het voordeel van het gebruik van bushokjes is dat je snel en gemakkelijk je advertentie kunt plaatsen. U kunt adverteren voor een naderend promotie-evenement of uw poster op de lange termijn onderhouden voor permanente services. Schuilplaatsen voor bushokjes passen ook goed bij radio-advertenties. De radio kan uw boodschap aan het publiek bekendmaken, terwijl uw reclamebord het bedrijf een herkenbaar gezicht of mascotte geeft. Het reclamebord is er om een beroep op de zintuigen te doen en het oog te trekken; de radioadvertentie kan andere kwesties behandelen.
Buitenreclame bereikt een groot publiek voor een lage prijs
Als u uw bedrijf wilt laten opvallen, is buitenreclame essentieel voor succes. Ze verzamelen de grootste hoeveelheid verkeer van de grootste demografische doelgroep en ook nog eens voor de laagste kosten. Alleen al door het gebruik van reclameborden in bushokje in dichtbevolkte gebieden, kunt u uw bedrijf in korte tijd door mensen overal in de stad laten herkennen.
Over de Auteur
Merkx is totaalleverancier op het gebied oudoor signing en ontwerpt, produceert en bevestigt allerlei vormen van buitenreclame.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen