Hoger segment promotiemateriaal groeit in effectiviteit - Artikel Post - Artikel Marketing

Hoger segment promotiemateriaal groeit in effectiviteit

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: Jeroenkat
Gezien: 649 | Aantal woorden: 184 | Datum: Thu, 6 Oct 2011 | 1 commentaar

Promotiemateriaal wordt steeds meer populair. Omdat veel bedrijven voor goedkoop promotiemateriaal gaan, wordt het makkelijker voor een bedrijf om zich met een een reclameartikel te profileren.





Promotiemateriaal: het verloop van de trend.
Enkele jaren geleden werden nog veel duurdere geschenken weggegeven. Op dat moment was de trend vooral dat een bedrijf zich moest profileren met promotiemateriaal. Hoewel de noodzaak hiervoor niet is afgenomen, is de trend toch enigszins gestopt. Bedrijven kunnen zich het meten van de resultaten niet altijd veroorloven. Door het gebrek aan meetresultaten is vervolgens bij veel bedrijven gesneden in de artikelen. De angst dat het negatief uitpakt wanneer ze stoppen met promotiemateriaal is te groot. De verwachting is dat dit jaar zorgvuldig uitgekozen geschenken het goed zullen doen. Maar omdat veel bedrijven in dezelfde poel vissen is het moeilijk voor een bedrijf om zich te onderscheiden met reclameartikelen

Over de Auteur

Ik schrijf over reclameartikelen

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Thu, 5 Jan 2012 at 10:43 AM, by Guest
De effectiviteit van relatiegeschenken is moeilijk te controleren, laat staan te meten. Maar het blijft een feit: wie het hardste roept wordt het verste gehoord. Als u uw relaties hebt verwent in het verleden met geschenken, is het moeilijk dit terug te draaien, maar dan een relatiegeschenk geven dat nog een tiende is van wat men gewoon is, zal een omgekeerde effectiviteit hebben: we willen wel maar kunnen niet. De effectiviteit van uw geschenk gaat verloren.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[308 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[112 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[101 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo