Hoger segment promotiemateriaal groeit in effectiviteit
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Jeroenkat | Via Artikel Post
Gezien: 1038 |
Aantal woorden: 184 |
Datum: Thu, 6 Oct 2011 |
1 commentaar
Promotiemateriaal wordt steeds meer populair. Omdat veel bedrijven voor goedkoop promotiemateriaal gaan, wordt het makkelijker voor een bedrijf om zich met een een reclameartikel te profileren.
Promotiemateriaal: het verloop van de trend.
Enkele jaren geleden werden nog veel duurdere geschenken weggegeven. Op dat moment was de trend vooral dat een bedrijf zich moest profileren met promotiemateriaal. Hoewel de noodzaak hiervoor niet is afgenomen, is de trend toch enigszins gestopt. Bedrijven kunnen zich het meten van de resultaten niet altijd veroorloven. Door het gebrek aan meetresultaten is vervolgens bij veel bedrijven gesneden in de artikelen. De angst dat het negatief uitpakt wanneer ze stoppen met promotiemateriaal is te groot. De verwachting is dat dit jaar zorgvuldig uitgekozen geschenken het goed zullen doen. Maar omdat veel bedrijven in dezelfde poel vissen is het moeilijk voor een bedrijf om zich te onderscheiden met reclameartikelen
Over de Auteur
Ik schrijf over reclameartikelen
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen