Fotomarketing van Photoflyer
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: onlinemarketing | Via Artikel Post
Gezien: 1082 |
Aantal woorden: 324 |
Datum: Mon, 6 May 2013 |
0 commentaar
De kracht van een foto wordt nogal eens onderschat. In ons huidige tijdperk met een overvloed aan media en impulsen is het een uitdaging om je te kunnen onderscheiden op marketing gebied. Wel wil je je doelgroep op de juiste manier benaderen. Hoe doe je dat? Wat slaat aan? Wat is origineel? Foto's zijn nog altijd een krachtig middel om de aandacht te trekken. Waar andere marketing gadgets, brochures of giveaways vaak in de prullenbak verdwijnen is dit niet het geval met foto's. Fotomarketing is hot.
Fotomarketing is een combinatie van communicatie middels een polaroid foto. Bijvoorbeeld zoals bij www.photoflyer.nl. Men beschouwt deze vorm van fotomarketing als waardevol. Iets dat je wilt bewaren en wilt communiceren met anderen. Dat slaat aan! Je gooit het niet weg, maar houdt het bij je. Het is een aandenken. Als extra succesfactor voegt men op www.photoflyer.nl een boodschap, de communicatie, toe aan de foto. Denk aan een kortingscoupon voor je favoriete winkel, een magneet waardoor je de foto zo op je koelkast plakt, of een barcode met een link naar een speciale website waar je bijvoorbeeld een prijs kunt winnen. Nog een extra reden om deze vorm van marketing te bewaren!
Er is ontzettend veel mogelijk met fotomarketing. Zie de legio mogelijkheden op www.photoflyer.nl. Het is effectief en fun! Je verrast en bereikt je doelgroep op een originele manier met iets 'eigens', een foto waar je zelf op staat. Hoe leuk is dat? Fotomarketing is bij uitstek dé manier voor succesvolle promotie van een product.
Over de Auteur
Photoflyer is bij uitstek dé ideale marketingtool: een doeltreffend middel dat er voor zorgt dat uw boodschap direct aankomt in de vorm van een instant foto met communicatie op voor -en achterzijde.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen