Tassen en de diverse gebruiksmogelijkheden
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Jeroenkat | Via Artikel Post
Gezien: 1257 |
Aantal woorden: 273 |
Datum: Tue, 5 Jul 2011 |
0 commentaar
Give aways hebben meer invloed op het koopgedrag dan tv reclames. In plaats van zich meer te richten op dure advertenties in kranten en magazines richten steeds meer bedrijven zich op eenvoudige promoties, zoals tassen. Niet alleen vanwege het gebruiksgemak maar ook omdat er geen ingewikkelde strategie achterzit. Het plannen van een promotionele actie is simpel en eenvoudig. De enige ingredienten die u nodig heeft, zijn tassen en een logo of een slogan.
Promotionele tassen en voorbeelden uit de praktijk
Promotionele tassen behoren tot de meeste verkochte give aways. Met tassen zit u dus goed! Veel productiebedrijven gebruiken promotionele tassen vanwege zijn kracht en eenvoud. De tassen kunt u meerdere manier inzetten voor uw promotionele strategie. Denk aan schoudertassen. Deel deze uit bij supermarkten of een winkelcentrum. Het winkelend publiek zal uw geschenken met open armen ontvangen. Tassen zijn ook erg efficient voor scholieren of studenten. Zij hebben altijd een tas nodig. Als u uw tassen bedrukt met uw merknaam of bedrijfsnaam maken de scholieren en studenten op een goedkope manier reclame voor uw bedrijf. Tevens houden zij uw merknaam, of bedrijfsnaam, constant onder de aandacht van haar omgeving. De boodschap op uw tassen blijft dus langer hangen. De goedkope tassen zijn verkrijgbaar in diverse vormen en kleuren. De betere aanbieder geeft u de mogelijkheid om uw tas te bedrukken. Zo heeft u altijd een persoonlijk geschenk voor uw doelgroep.
Over de Auteur
Ik schrijf over de ontwikkelingen en verwachtingen in de marketingwereld
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen