In hoge kwaliteit tasssen en goodies voor international adverteren
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Jeroenkat | Via Artikel Post
Gezien: 900 |
Aantal woorden: 257 |
Datum: Mon, 20 Feb 2012 |
0 commentaar
Als u ervoor kiest om uw business ook over de grenzen buiten Nederland te hevelen, moet u beginnen met het in kaart brengen van SWOT-analyse. Vooral het creëren van naamsbekendheid is voor veel bedrijven een doorn in het oog. Is het niet verstandig om promotionele artikelen te integreren in uw marketingplan?
Tassen bedrukken vs multimedia reclame
Hoewel de thema’s van multimedia reclame vaak alleen relevant zijn op lokale schaal, kunnen promotionele artikelen vrij universeel zijn in de boodschap en functie. Over de hele wereld maken mensen gebruik van petten, tassen, koffiemokken, USB sticks, etc. Het ‘branden’ oftewel het creëren van een merk is eenvoudig met relatiegeschenken. Nationaal of internationaal zullen relatiegeschenken alle obstakels overwinnen. Door middel van deze beproefde marketingtechniek bespaart u uw bedrijf duizenden euro’s aan advertentie-uitgaven.
Praktijk
De meeste mensen op luchthavens gebruiken tassen tijdens het reizen. Stel u bent een verzekeringsmaatschappij. Kies dan voor tassen bedrukken met een pakkende slogan. Deel deze uit op de luchthaven of bij de ingang van de luchthaven. U zult zien dat mensen uw promotionele campagne waarderen. Het pluspunt van relatiegeschenken is dat directe omgeving van de gebruiker ook bewust wordt van uw bedrijf of core business. Tassen bedrukken is top!
Over de Auteur
Ik schrijf over de reclamebranche.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen