Klantbeleving en klant-retenties verhogen met Premiums
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: michel-online | Via Artikel Post
Gezien: 1200 |
Aantal woorden: 519 |
Datum: Tue, 3 Jun 2014 |
0 commentaar
Veel bedrijven investeren fors in het behoud van bestaande klanten. En terecht, want het blijkt dat het aantrekken van een nieuwe klant gemiddeld vijf keer zoveel kost als het behouden van een bestaande klant. Om de klantbeleving te verhogen en daardoor een hogere retentie te realiseren moet een bedrijf iets extra’s doen. Iets wat de klant niet had verwacht en waardoor hij dus verrast wordt.
Relatiegeschenken en Premiums voor betere klantbeleving
Een manier om uw klant te verrassen is het aanbieden van premiums, het extraatje dat een winkelier geeft aan een klant bij aankoop van een product. Wie kent de Wuppies van Albert Heijn niet? De premiums geven een extra dimensie aan de beleving van de klant en zullen bij het zien van de premium direct weer een (onbewuste) link naar uw merk leggen. Waar relatiegeschenken geschikt zijn voor met name de B2B wereld, zijn premiums uitermate geschikt om aan klanten mee te geven, of het er nou 10 zijn of duizenden.
Premiums: de mogelijkheden!
U kunt kiezen uit een enorm aanbod aan premiums en relatiegeschenken. Er zijn diverse categorieën, van kantoorbenodigdheden tot handige voorwerpen voor als u op reis gaat. Zo kunt u een rekenmachine of een badlaken laten bedrukken. Naast deze categorieën zijn er nog tientallen. En dat maakt het vaak mogelijk om een premium of relatiegeschenk te kiezen wat binnen uw branche valt, zodat het presentje ook nog relevant en/of functioneel.
Over de Auteur
Wij voorzien bedrijven van de relatiegeschenken die passen bij de klant en de branche, en dat voor een scherpe prijs en hoge kwaliteit.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen