Lichtreclame en signing is een ambacht - Artikelpost

Lichtreclame en signing is een ambacht

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 471 | Aantal woorden: 393 | Datum: | 0 commentaar

Ze zeggen weleens dat je maar 1x een goede 1e indruk kunt maken. Dat is niet zo gek, wij mensen beslissen al vrij snel binnen enkele seconden of we iemand 'mogen' of niet. Een 1e indruk is dus enorm belangrijk. Dus waarom vergeten we dat bij de aanzicht van onze winkel of bedrijfspand? 

De juiste uitstraling die overeenkomt met je huisstijl

 

Gevelreclame, of welk andere vorm van reclame aan je pand, moet aansluiting vinden aan je huisstijl. Je klanten moeten je meteen kunnen herkennen. Dat kan op vele manieren, denk aan gevelletters, raam bestickering, deur stoppers of een reclamezuil. Wat echter direct opvalt is lichtreclame. Licht is een natuurlijk fenomeen die direct de aandacht opeist. Door te spelen met de juiste kleuren, vormen en lichttechnieken kan de juiste uitstraling bereikt worden voor elk type organisatie of bedrijf. 

Diverse technieken binnen lichtreclame

Door de jaren heen heeft de techniek niet stil gestaan. Licht is continu aan het evolueren. De ouderwetse gloeilamp is inmiddels verdwenen, mede doordat er sinds enkele jaren een verbod geldt op de productie. Alles uiteraard in het belang van duurzaamheid en efficiency. De meest voorkomende lichttechnieken momenteel zijn Neon en LED, waarbij LED reclame steeds vaker de norm begint te worden. Het bijzondere van Neon is dat het een zeer kenmerkende lichtuitstraling heeft die door vele mensen enorm wordt gewaardeerd. Door de opkomst van LED is Neon steeds meer een exclusiviteit geworden waar nog maar enkele aanbieders gespecialiseerd in zijn. LED verlichting heeft de grote voordelen met zich mee van A: een lagere energie verbruik B: een langere levensduur en C: lagere onderhoudskosten. 

Signing is een ambacht, laat je dus deskundig adviseren

Er zijn vele aanbieders op het gebied van buiten- en/of lichtreclame, maar vele ontbreken aan de juiste deskundigheid en ervaring. Het vormgeven van buitenreclame, ook wel signing genoemd, is een ambacht. Kennis en kunde over materiaal, elektrotechniek en onderhoud zijn een pré. Informeer dus altijd naar de kwaliteit van een installateur en vraag naar referenties.



Over de Auteur

Krommedijk Lichtreclame & Signing is landelijk actief op het gebied van lichtreclame, signing en indoor reclame voor ZZP'ers, klein en groot MKB in heel Nederland.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Je hebt geen toestemming om commentaar te geven. Als je inlogt dan mag je misschien wel commentaar toevoegen.

Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[329 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[184 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[137 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo