marketing en online marketing in de mix - Artikel Post - Artikel Marketing

marketing en online marketing in de mix

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: christomario
Gezien: 482 | Aantal woorden: 498 | Datum: Mon, 9 Jul 2012 | 0 commentaar

In een tijd van recessie is het ondenkbaar dat je als middenstander in je winkel zit te wachten tot de klanten vanzelf bij je naar binnen komen. En dat je eens in de zoveel tijd een advertentie plaatst en op het beste hoopt. En zoals je overal kan lezen hollen de krantenoplages achteruit. Als dit je situatie is, wordt het hoog tijd voor een marketingplan.

Traditionele marketing en online marketing zijn tegenwoordig onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dat vloeit ook voort uit het feit dat je klanten benadering zowel in de winkel als buiten de winkel en online een geheel zou moeten vormen. Op deze manier kan je campagnes op elkaar afstemmen en maximaal rendement halen uit je marketing strategie. En daar bedoel ik niet alleen mee dat je omzet zal gaan stijgen, maar ook dat je meer inzicht krijgt in je marktsegment en je doelgroepen. Dat je inzicht krijgt in je aanbiedingen, wat de conversie is. Want ook tegenvallende cijfers zijn goede tools voor de toekomst. Ze vertellen je immer watje niet moet doen of wat je moet veranderen.

Je kan je als ondernemer niet meer 'blind varen’, je zal zelf aan het 'roer’ moeten gaan staan en precies weten wat je wilt en nog belangrijker, waar je naar toe wilt.

Als dit je aanspreekt, maar je hebt geen idee hoe je zoiets moet benaderen, of toe kan passen op je eigen winkel. Volg dan een training van S.T.G.

 

In een één op één situatie leggen deze trainers uit hoe een marketingplan moet werken voor uw bedrijf of winkel. Precies op maat voor u. Maar dit gebeurt in een 'hands-on’ methode. Zodat u na deze training zelf aan de slag kunt. U kan dan uw eigen marketingstrategie bepalen en ook tools bedenken en de analytics hiervan interpreteren. Moet u eens kijken hoe snel zo’n training is terugverdient en je kijk op marketing voor altijd verandert.

STG is een divisie van Creatieve Concepten Multi Media Engineers & Marketing



Over de Auteur

Christo Herngreen is al meer dan 35 jaar ondernemer en weet als geen ander  wat er gebeurt zonder marketingplan. Namelijk helemaal niets. En de laatste jaren is dit eigenlijk alleen nog maar belangrijker geworden. Grip op je winkel begint met marketing in de mix

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[291 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[110 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[94 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo