Potloden ter ondersteuning van uw uw merk of bedrijf
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Jeroenkat | Via Artikel Post
Gezien: 1182 |
Aantal woorden: 281 |
Datum: Tue, 14 Jun 2011 |
0 commentaar
Potloden zijn relatief goedkope relatiegeschenken die uw 'core values' goed ondersteunen. Geschiedenisboeken vertellen ons dat de potloden voor het eerst rond de 16e eeuw werden gebruikt. De Engelse bevolking vond toen grote hoeveelheden grafiet nabij Borrowdale Parish. De bevolking ontdekte dat de grafiet erg handig is om mee te schrijven. Op dat moment dachtten zij wel dat het een andere stof was, namelijk lood. Dat is één van de redenen dat de Duitsers de potloden in het begin loodstiften noemden.
De hedendaagse tijd
Tegenwoordig zijn de potloden verkrijgbaar in verschillende vormen en maten. Veel potloden hebben een gum aan het uiteinde. Puntenslijpers zijn onlosmakelijk verbonden met potloden. Houdt u niet van puntenslijpen? Wees gerust, speciaal voor u zijn er vulpotloden. Deze hoeft u niet te slijpen. Het enige wat u hoeft te doen is af en toe de vulpotlood bijvullen. In het kader van duurzaamheid kunt u ook een onderscheid maken tijdens de aanschaf van een relatiegeschenk. Zo bestaan er potloden van het Fair Trade merk. Op die manier draagt u uw steentje bij de aan de samenleving. Als u ervoor kiest om potlood weg te geven als relatiegeschenk is het verstandig om het oog altijd op uw doelgroep te houden. Betrek uw doelgroep door middel van een slogan of een afbeelding. Op die manier heeft uw relatiegeschenk een hogere kans van slagen.
Potloden zijn veelzijdig. Betrek uw merk of bedrijf bij uw potloden!
Over de Auteur
Ik schrijf over de ontwikkelingen en verwachtingen in de marketingwereld
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen