Relatiegeschenk met een verhaal als ideale combinatie - Artikel Post - Artikel Marketing

Relatiegeschenk met een verhaal als ideale combinatie

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: Jeroenkat
Gezien: 621 | Aantal woorden: 183 | Datum: Fri, 20 Jan 2012 | 0 commentaar

Veel grote organisaties combineren geschenken met andere communicatiemiddelen. Kleine organisaties hebben niet altijd het budget om meer dan alleen het artikel in te kopen. Voor de kleinere budgetten is creativiteit nog belangrijker. In zulke gevallen is het goed om te bedenken waarom het relatiegeschenk bij de organisatie past.

 

Relatiegeschenk en verhaal echt voor een dubbeltje vooraan

Niet alleen de link tussen het relatiegeschenk en de organisatie versterkt het effect van een reclameartikel. Ze kunnen ook worden versterkt door een goede oneliner. Hiermee kan een organisatie ervoor zorgen dat een relatiegeschenk direct met de organisatie in verband wordt gebracht. En dat nog los van de bedrukking die op veel relatiegeschenken te vinden is. Zo kan een relatiegeschenk ook voor organisaties met een beperkt budget veel opleveren. Vaak is een relatiegeschenk zelfs de meest efectieve manier van promotie.



Over de Auteur

Blogs en trends

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[308 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[112 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[102 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo