Relatiegeschenken kerst voor gezelligheid en samenzijn
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Jeroenkat | Via Artikel Post
Gezien: 954 |
Aantal woorden: 210 |
Datum: Wed, 21 Sep 2011 |
0 commentaar
Tijdens de kerst zijn reclameartikelen niet meer weg te slaan uit kantoorpanden en winkels. Het effect van reclameartikelen is op diverse websites onderzocht. Zo blijkt uit dit onderzoek dat zij niet alleen relatief goedkoper maar ook effectiever zijn dan print- of tv reclame. Kerstgeschenken zijn aan het eind van het jaar niet meer weg te slepen.
Reclameartikelen tijdens de kerst
Winkels en bedrijven kiezen rond de kerst steeds meer voor reclameartikelen. Iedereen heeft het wel gehad met de folders en nieuwsbrieven. Mensen willen iets tastbaars. Iets met een opdruk. De opdruk krijgt niet alleen bewust maar ook onbewust een plekje in het bewustzijn van de mensen. Op die manier kunt u met uw reclameartikelen ‘awareness’ creëren voor uw merk of bedrijf. Het is heel simpel: bedrijven kiezen eerder voor een (web)winkel of een bedrijf die zij herkennen dan voor een onbekend bedrijf. Met uw geschenken kunt u inspelen op deze herkenning en erkenning. Dit is een kans die steeds meer mensen pakken.
Over de Auteur
Ik schrijf over ontwikkelingen en trends in de branche.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen