Speldjes inzetten voor uw bedrijf?
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: wplugers | Via Artikel Post
Gezien: 746 |
Aantal woorden: 470 |
Datum: Tue, 18 Feb 2014 |
0 commentaar
Speldjes of broches worden soms als ‘sieraden’ gezien die ouderwets zijn en alleen door oudere mensen worden gedragen tijdens een feestelijke gelegenheid. De producten hebben echter nog genoeg andere mogelijkheden en zijn alles behalve ouderwets. Ze kunnen bijvoorbeeld ook ingezet worden als een herkenningspunt voor uw bedrijf.
Het kan een extra middel zijn dat binding kan creëren, iets wat op dit moment erg speelt. Bedrijven willen graag een binding aan gaan met hun doelgroep of klanten. Het moet de loyaliteit vergroten en ervoor zorgen dat er positief gesproken wordt over het bedrijf. Speldjes kunnen hiervoor zorgen en zijn prima in verschillende sectoren in te zetten. Denk bijvoorbeeld aan een clubspeldje.
Speldjes worden op de kleding van medewerkers bevestigd waardoor ze voor iedereen zichtbaar zijn en het wellicht aanspoort om ook zo’n speldje te kopen. Tegenwoordig zijn er genoeg mogelijkheden om de pins te personaliseren. Je kunt een formaat, vorm of kleur kiezen. Het is zelfs optioneel om er een naam in te laten zetten, wat bijvoorbeeld leuk is tijdens een jubileum.
Hoe kan ik de speldjes vormgeven?
Vaak worden de pins in full colour bedrukt waardoor ze goed opvallen op kleding. Je kunt bijvoorbeeld felle kleuren kiezen als het bedrijfsuniform zwart is. De speldjes kunnen een afbeelding, product of zelfs een bedrijfslogo bevatten. Indien u goed zoekt naar een betrouwbare aanbieder kan het zelfs voorkomen dat het speldje krasvast is en niet verkleurt.
Let daarbij ook op de mogelijkheden voor de levertijd. Als het lang duurt, kan het voorkomen dat de speldjes te laat binnen komen en dat zou zonde zijn. Sommige aanbieders hanteren individuele wensen maar soms moet je ook een grote partij afnemen.
Het voordeel?
De producten zijn ideaal in het bedrijfsleven of op beurzen. Je kunt het merk of een logo communiceren en jezelf herkenbaar maken voor partners of de doelgroep. Het levert extra naamsbekendheid op en mensen zullen uw logo of merk gaan herkennen.
Over de Auteur
De auteur schrijft over uiteenlopende zaken. Van gadgets tot hobbyartikelen tot relaties.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen