FB pix Zullen hashtags de keywords vervangen? - Artikelpost

Zullen hashtags de keywords vervangen?

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 682 | Aantal woorden: 366 | Datum: | 0 commentaar

Google heeft aangekondigd dat alle zoekopdrachten vanaf nu volledig gecodeerd worden. Alles, elke zoekopdracht. Dat betekent dus dat je in Google Analytics geen keyword data meer te zien krijgt. De vraag is dan wat er gebeurt met Google’s eigen applicaties, en hoe ze hier op zullen gaan reageren. Maar het lijkt er voor nu op dat Google met deze verandering gebruikers nog meer richting Google+ wilt sturen, zodat + het hoofdkantoor wordt voor de gebruikers.

Voorheen waren alleen keywords verborgen als men de zoekopdracht starte terwijl ze ingelogd waren op hun Google+ account, en dat verklaarde de [not provided] keywords in Analytics. Er wordt al vol op gedebateerd over het effect van deze verandering en wat de echte achterliggende motivatie zou zijn van Google.

Google support nu ook hashtag zoekopdrachten (iets wat Google+ al sinds mei doet). Wanneer een gebruiker met een hashtag zoekt krijgt hij niet alleen relevante resultaten maar ook live resultaten uit Google+ in de zijbalk. Nice!

In 2010 werd de Internet Marketing wereld verrast door een nieuwe algoritme update genaamd Caffeine. Deze update zorgde voor meer relevantre resultaten en snellere indexeertijden. Wederom heeft Google zichzelf overtroffen met hun nieuwe update genaamd Hummingbird. Deze update belooft naast snellere indexeertijden ook de lat vele malen hoger gelegd wat betreft de verfijning van de zoekresultaten. In plaats van het simpelweg woord-voor-woord verwerken is het nieuwe algoritme van Google gebouwd om intelligent en snel volledige vragen te analyseren. Google’s zoekmachine maakt een start in het begrijpen van concepten, relaties tussen concepten en zelfs nog meer ingewikkelde vragen.

We zijn misschien eindelijk dan toch op het punt aangekomen dat ja pagina volproppen met keywords geen effect meer zal hebben, dat backlinks minder relevant zullen worden. Als dat waar is dan kunnen we ons eindelijk focussen op goede content, en op een schone manier communiceren.



Over de Auteur

Amsterdam, het centrum van ons land, Reclamebureau Amsterdam, het middelpunt van uw communicatie. Opvallend in visie, identiteit en reclamecampagne. Bekijk meer op reclamebureauamsterdam.nl

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen

Commentaar RSS

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Je hebt geen toestemming om commentaar te geven. Als je inlogt dan mag je misschien wel commentaar toevoegen.
BoekenBoeken

R2B® Telefoonhouders Auto Ventilatie Rooster - Gsm Houder Auto - Accessories - Auto Telefoonhouder - Model Amsterdam
R2B® Telefoonhouders Auto Ventilatie Rooster - Gsm Houder Auto - Accessories - Auto Telefoonhouder - Model Amsterdam

€ 15,99
Toon product

Een klein leven
Een klein leven

€ 20,99
Toon product

Amsterdam Standard Series acrylverf algemene selectie set | 24 × 20 ml
Amsterdam Standard Series acrylverf algemene selectie set | 24 × 20 ml

€ 28,99
Toon product

Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

Niels78
[393 geplaatste Artikelen] feed
gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
BrianA
[199 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[186 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[150 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
Admin
[95 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo