Eenvoudig en snel klanttevredenheid meten - Artikel Post - Artikel Marketing

Eenvoudig en snel klanttevredenheid meten

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 52 | Aantal woorden: 590 | Datum: | 0 commentaar

Benieuwd naar de mening van klanten over jouw product, dienst of service? Bekijk dan nu deze online tool voor het meten van klantfeedback. Klanten kunnen eenvoudig feedback achterlaten voor jouw bedrijf door een QR code te scannen. Zo houd je een goed overzicht over de verbeterpunten in jouw bedrijf en kun je effectief klanttevredenheid meten.

Klanttevredenheid meten

Het meten van klanttevredenheid zou bij elk bedrijf aandacht moeten krijgen. Het is namelijk erg belangrijk om inzicht te krijgen over de mening van klanten over jouw product, dienst of service. Zodra je feedback krijgt kun je ook direct inzien waar de verbeterpunten van jouw organsiatie liggen.

 

Klanttevredenheid meten kan op eindeloos veel manieren. Traditioneel gesproken wordt er vaak gebruik gemaakt en een formulier met enkel vragen die een klant moet beantwoorden. De antwoorden op deze vragen kunnen door het bedrijf worden gebruikt om verbeteringen door te voeren.

 

Door een QR code te gebruiken om klanttevredenheid te meten vereenvoudig je het proces voor de klant. Na het scannen van de QR code kan er gelijk een vragenlijst worden weergegeven die is aangepast op de specifieke klant die de code scant. Zo kun je eenvoudig vragenlijst personaliseren op basis van data die je eerder over de klant hebt verzameld.

Feedback retail meten

Vooral in de retail-wereld is het meten van klanttevredenheid erg belangrijk. In retail is een goede ervaring voor de klant namelijk cruciaal. Door eigen klantgegevens en feedback te combineren, kun goede inzichten krijgen binnen je organisatie.

 

Daarnaast kun je bij feedback retail meten zowel de on- als offline ervaring van je klanten meten. Zo krijg je een volledig beeld wat is gebaseerd of betrouwbare informatie vanuit de klant zelf.

 

Elke bedrijf zou in enige vorm aandacht moeten besteden aan het meten van klanttevredenheid. Door gebruik je maken van QR-codes kun je het verzamelen feedback personaliseren en op elke plaats, product of service toepassen.



Over de Auteur

Qrite.nl

Eenvoudig feedback van klanten krijgen via QR-codes.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[197 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[172 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[121 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo