Ga volledig remote met uw contact center dankzij de oplossing van ContactCenter4All (CC4ALL)
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Hybrid Agency | Via Artikel Post
Gezien: 615 |
Aantal woorden: 1105 |
Datum: Thu, 23 Jul 2020 |
0 commentaar
Haal het maximale uit je klantcontacten als contact center
Het laatste decennium wijzigde de verwachtingen van de klant grondig. De bekende ‘9 to 5’-mentaliteit verdwijnt stilaan en maakt plaats voor een verlangen naar continue bereikbaarheid en eenvoud. Een gepersonaliseerde ervaring, een sterke klantenbinding, eenvoudig en makkelijk bereikbaar doorheen de dag ongeacht het kanaal dat de klant gebruikt, het zijn maar enkele nieuwe sleutelpunten.
De kracht achter de software van het bedrijf ContactCenter4All zit hem in hun verregaande know-how van klantcontact oplossingen. Het bedrijf ambieert om de leider te worden op het vlak van klantcontact oplossingen voor het Microsoft platform. Sinds zijn ontstaan behoren het design en de gebruikerservaring tot de kernprioriteiten. Dankzij hun integratie met Microsoft Teams, Microsoft Dynamics en Microsoft Skype for Business is uw contact center klaar voor de toekomst.
Waarom CC4ALL software toevoegen aan uw bestaande Microsoft Teams/Microsoft Dynamics/Skype for Business account?
- Behandel uw klantcontacten uiterst professioneel aan
- Een volledig klantbeeld middels een eenvoudige koppeling met software als Microsoft Teams / Microsoft Dynamics / Skype for Business
- Dankzij de juiste routering komt de interactie meteen bij de meest geschikte medewerker terecht wat positief bijdraagt aan de algemene klantentevredenheid
- De medewerker heeft alle resources in één scherm bij de hand waardoor de productiviteit stijg ten er minder fouten kunnen worden gemaakt
- Flinke tijdsbesparing: medewerkers halen de contactinformatie meteen uit een Active Directory die steeds up-to-date is
- De software is snel operationeel
Waarom zou u kiezen voor CC4ALL?
- Routering van gesprekken naar de juiste medewerker op basis van zijn/haar skills
- Verlaagt de total cost of ownership (tco)
- Speel snel en flexibel in op omnichannel vraagstukken via de beschikbare kanalen binnen uw bedrijf (call, chat, social, email).
- Verbetert de gebruikerservaring in uw organisatie
- De tevredenheid van uw medewerkers versterkt doordat alle functies in eenzelfde scherm zichtbaar zijn
- Dankzij verschillende koppelingen heb je een 360 graden beeld van de klant.
- Grafische interactive voice responce (ivr), skillbased routing, opnemen van een telefoongesprek, telefoongesprekken doorsturen, real-time en historische reporting, wallboards en CRM integratie zijn maar enkele van vele extra functionaliteiten
- Duidelijke overzichtsrapportages bieden een duidelijk inzicht én de mogelijkheid om snel in te spelen op veranderingen
Over de Auteur
ContactCenter4All ontwikkelde een uniek stuk software “CC4ALL” dat heel wat extra functionaliteiten binnen eenzelfde scherm biedt voor contact centers die gebruik maken van Microsoft Teams (CC4Teams), Microsoft Dynamics (CC4Dynamics) of Microsoft Skype for Business (CC4Skype).
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen