Sixpack Trainen - Artikel Post - Artikel Marketing

Sixpack Trainen

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: sixpack-trainen
Gezien: 735 | Aantal woorden: 514 | Datum: Fri, 27 Jul 2012 | 0 commentaar

 

Wanneer men zou zeggen geen strakke buik te willen hebben, zullen ze hoogstwaarschijnlijk hierover liegen. Om die strakke buik en dat gewilde sixpack te krijgen zijn er slechts een paar richtlijnen waar men zich aan dient te houden. Hieronder zal ik u drie tips geven om je sixpack te trainen. 

 

Tip 1:

Het eerste is dat u ervoor moet zorgen dat u goed eet. Wat is goed eten? Veel eiwitten en het tot u nemen van koolhydraten verminderen. Ongezond eten (denk aan junkfood) zal uw sportieve resultaten absouut tegenwerken. Binnenkort zal een artikel worden geplaatst met daarin eiwit rijke voedingen.

 

Tips 2:

Het verminderen van geraffineerde koolhydraten, suikers en zogehete lege caloriën die u binnenkrijgt van alcoholische dranken en frisdranken. Je Sixpack Trainen zal een vogelvlucht nemen wanneer u in plaats van bovenstaande voeding meer bladgroenten, fruit en granen eet. Wanneer u dit zult doen zult u na een paar weken al verbluffende resultaten zien.

Tip 3:

Verspreid het aantal maaltijden over de dag. Het is beter om 6 kleine maaltijden op een dag te eten dan 3 grote. Waarom? Wanneer je je ontbijt, lunch en diner weer opsplitst in extra maaltijden hou je je metabolisme hoger dan anders wat erw weer voor zorgt dat er effectiever en consistenter vet wordt verbrand. 

 

Tip 4:

Een diëet in combinatie met een training zal het gewenste effect versnellen. Bouw in elke training een cardio blok in. Om je buikspieren zichtbaar te maken is het eerst van belang de laag vet eroverheen te verminderen. Cardio in combinatie met de juiste voeding is hier de perfecte oplossing voor. Wat wordt bedoeld met cardio? Bijvoorbeeld een interval training waarbij hoge intensiteit hardlopen wordt afgewisseld met lage intensiteit. Dit kan echter ook met fietsen of roeien. Een interval training van zo'n 20 minuten per dag, 3/4 keer in de week is voldoende.

 

Tip 5:

Gymbal training, ook wel fitness bal genoemd. Dit is een grote ronde skippy bal waarmee tal van oefeningen kunnen worden uitgevoerd. Het is een leuke en eenvoudige manier die ontzettend effectief is. Trainingen met een gymbal focussen met name op de rompsieren, dat wil zeggen, bekken, billen, rug, buik en hamstrings. Je Sixpack Trainen met behulp van een Gymbal zal de resultaten NOG meer bevorderen.

 

Kortom, de juiste voeding en training zijn essentieel voor het krijgen van een strakke buik of zelfs een sixpack. Voor gymbal oefeningen om je sixpack te trainen zijn vele sites gemaakt! Veel succes, maar vooral, wacht niet langer en begin vandaag nog!




Over de Auteur

De auteur van dit artikel is een fysiotherapeut en fervent sportliefhebber. Graag deelt hij middels artikel sites zijn kennis over trainingen voor een strak en sterk lijf.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Wed, 22 May 2013 at 2:15 AM, by Guest
Goed artikel!
Een gymbal is het middel voor het verstevigen van je buikspieren!

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[308 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[112 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[101 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo