5 tips dat je klanten doen bezwijken voor je ecommerce winkel
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: rasinbekkevold159 | Via Artikel Post
Gezien: 949 |
Aantal woorden: 742 |
Datum: Wed, 16 Mar 2016 |
0 commentaar
Klanten die surfen op je webwinkel hebben niet de neiging om zomaar naar de betaalpagina te gaan. Ze moeten eerst je online winkel vertrouwen en zeker zijn dat ze in veilige handen zijn. Dus als je net je reis in de ecommerce markt bent begonnen, dan zal de taak om potentiële klanten om te zetten naar eindklanten, je heel wat hoofdpijn bezorgen. Dat is waarom we een paar punten hebben opgelijst. Ze helpen je makkelijker je doel te bereiken. Laten we kijken wat ze zijn en hoe we een mogelijke ramp van verlaten winkelkarretjes kunnen verkomen.
1.Makkelijk betalen
Van alle reden waarom klanten hun winkelkar achterlaten zijn slechte betalingspoorten en en te kort van betalingsopties de grootste redenen. Voor ervoor te zorgen dat klanten genieten van hun veilige winkel ervaring, moet het betalingsprocess snel en makkelijk gaan. Zorg dat het process flexibel is door de meeste betalingsopties hierin te integreren. Paypal kan worden gebruikt als een van de meest vertrouwde opties. Hierdoor bied je veiligheid en gemak aan.
2.Vermijd verdoken kosten
Wees duidelijk en transparant met de extra kosten dat weergeven worden in je winkel. Sta je klanten toe om een zicht te hebben op hoeveel ze exact moeten betalen. Dit voor ze de laatste stap om te betalen hebben bereikt. Kies er niet voor om hen voor de gek te houden. Onverwachte kosten tasten hun beslissing aan, zeker op het cruciale moment van de betalingspagina. Dus zet de juiste kosten duidelijk op je website.
3.Behandel met beloning
Klanten houden van een goede behandeling en je verdient hun loyaliteit met hun winkelervaring aangenaam te maken. Biedt hen kosteloos transport aan als ze zware aankopen doen. Beloon hun met een gratis levering vanaf een bepaalt bedrag. Dit is de beste manier om je bezoekers om te zetten naar betalende klanten. Bijvoorbeeld, informeer hen dat ze een gratis levering krijgen bij een bestelling van meer dan £50.
4.Creëer een blijvende vertrouwensrelatie
Onderhoud een positief imago in het geheugen van je klant en bouw een goede reputatie als een webwinkel ondernemer op, dat begrijpt wat de klant nodig heeft. Om dit waar te maken moet je ervoor zorgen dat je producten en diensten worden vertrouwd. Dit doe je door referenties van andere klanten te tonen. Referenties maken je merk authentiek en geloofwaardig. Klanten willen een gevoel van vertrouwen en veiligheid ontwikkelen en kijken er naar uit om een vertrouwensrelatie op te bouwen met je bedrijf.
5.Mobile website
Computers zijn al lang verplaatst door de gsm. Mensen neigen om alles mobiel te doen, ook hun winkelen. Sinds de klant meer afhankelijk wordt van zijn mobiele apparaten, is webwinkel retailing door gegroeid naar het mobiele scherm. Een desktop site is te traag voor de compacte gsms en tablets. Het heeft nood aan een responsive design dat zorgt voor een kleiner scherm met een opmerkelijke flexibiliteit.
Bekijk meer informatie over de freelance ecommerce specialist, ecommerce specialist india en magento ecommerce specialist india. De expertise van de auteur wordt echt gewaardeerd door kijkers.
Over de Auteur
Ik ben een nieuwsgierig Ontdekkingsreiziger van technologische trends en ik ben dol op het delen van mijn kennis over hoe mengen de technische aspecten en de bedrijfsstrategieën in een waar genoegen resulteren kan. Ik ben dol op schrijven van scherpe content op het web en mobiele app ontwikkeling. Ik heb in de digitale oplossingen voor meerdere jaren en graag te verbinden met een actieve online community die deelt de zelfde interesse en expertise als ik.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen