Hoe kan uw bedrijf voordeel halen uit een chatbot?
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: rasinbekkevold159 | Via Artikel Post
Gezien: 806 |
Aantal woorden: 638 |
Datum: Fri, 6 Oct 2017 |
0 commentaar
Elk jaar krijgt de wereld van commercie er nieuwe trends bij; sommigen worden geprezen, als de meest veelbelovende trends, terwijl anderen er binnen no time niet meer toe doen. Onder al de innovatieve technologieën slaagden er enkele in. Zo hebben de jaren 80 een computer gekregen, in de vroege 2000's is de groei van mobiele trends gezien en wat is er nu? Chatbots! Ja, je hebt het goed geraden.
Maar wat is een chatbot?
Het is een computerprogramma dat gebruik maakt van diep leren, een subset van machinaal leren, om het gesprek te stimuleren. Het wordt ook gebruikt om herhalende taken te automatiseren.
Veel toonaangevende merken zoals Facebook, Google, Kik, WeChat en Microsoft zijn al begonnen met het integreren van chatbots in hun bedrijven.
Voordat we doorgaan met de zakelijke voordelen van chatbots, kunt u kijken hoe een interactie met een chatbot ontvouwt:
1. U bent van plan een weekendtocht naar het strand. De chatbot vertelt u onmiddellijk over het weer van de geografische locatie die u heeft gespecificeerd met slechts een paar tekst- of spraakopdrachten zonder dat u een zoekopdracht hoeft te openen.
2. U wilt een schaar kopen en u wilt de gemiddelde kosten weten. U vraagt het aan de chatbot en deze geeft een paar opties voor een schaar inclusief de prijs, een webpagina link en reviews bevat.
Opgewonden om nu een chatbot te krijgen! Niet? Nou, je moet samenwerken met een ervaren en professioneel aangepaste software ontwikkelingsmaatschappij en je zakelijke behoeften bespreken en erachter komen hoe een chatbot een positieve invloed op je bedrijf kan hebben.
Laten we nu duiken in wat chatbots voor uw bedrijf kunnen betekenen
Chatbots openen deuren naar eindeloze mogelijkheden voor bedrijven, vooral als het gaat om het gesprek met de klant. Met een chatbot kunt u uw klantenservice berichten automatiseren. U kunt uw klanten persoonlijke aanbevelingen, bestelbevestigingen, notificaties voor bezorging op één plaats sturen.
Hier zijn enkele manieren waarop chatbots waarde voor uw bedrijf kunnen toevoegen:
- Het helpt u tijd en middelen te besparen.
- Lost problemen van de klant op en beantwoord vragen van klanten.
- Het wordt een effectief onderdeel van uw marketingcampagne.
- Levert gepersonaliseerde aanbiedingen aan klanten.
- Stelt je in staat om te verdienen aan socialmedia.
- Help u met uw geldzaken en bankieren.
Dit waren enkele van de voordelen die chatbots kunnen opleveren voor uw bedrijf.
Nu is het jouw beurt
Ik denk dat chatbots de toekomst zijn. Bent u klaar voor een toekomst met bots? Ik ben nieuwsgierig naar uw mening, laat alstublieft uw commentaar hieronder achter.
Over de Auteur
Ik ben een technologisch fanaticus die graag problemen wil bouwen, code en oplossen. Ontvang de laatste updates van de informatietechnologie.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen