Functionaliteiten aangeboden door Hosted VoIP systeem voor bedrijven - Artikel Post - Artikel Marketing

Functionaliteiten aangeboden door Hosted VoIP systeem voor bedrijven

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: aadamalford
Gezien: 61 | Aantal woorden: 712 | Datum: Wed, 1 Aug 2018 | 0 commentaar

Bedrijven maken langzamerhand de overstap naar VoIP. De laatste communicatie technologie biedt verschillende speciale functies voor de bedrijven. Het Hosted VoIP systeem laat bedrijven hun virtueel telefoon systeem gebruiken in een veilig data centrum van de service aanbieder. De voordelen van Hosted VoIP zijn:

1. Auto beheer: Auto beheer is een elektronische receptionist of een virtueel assistent. De beheerder beantwoord de binnenkomende oproepen met een aanpasbare begroeting. Dan kunnen de bellers kiezen uit een menu om naar een bepaalde afdeling te gaan. Dit zorgt er voor dat je geen assistent meer nodig hebt.

2. Volg of vind me: Deze functie zorgt er voor dat een bedrijf nooit meer een oproep mist. Het zorgt er voor dat je een lijst met nummers kan maken waaruit de bellers worden beantwoord. Als iemand je kantoor belt dan gaat het belletje naar de receptie. Als hij na een paar keer niet overgaat wordt beantwoord dan gaat hij automatisch naar de telefoon bij jou in de buurt. Sommige systemen zijn zo gemaakt dat het jouw locatie volgt en de oproep verzendt naar de telefoon bij jou in de nabije omgeving

3. Transcriptie: Beheerde VoIP diensten bieden Voicemail tot email transcriptie mogelijkheden. Onder deze mogelijkheden worden de voicemail berichten omgezet naar tekst berichten en gestuurd naar een bepaalde email. Als je wilt kun je speciale details selecteren voor een makkelijke herkennen. Je kunt de berichten lezen wanneer je wilt.

4. Muziek of bericht in de wacht: Deze functie is noodzakelijk voor de meeste bedrijven aangezien de bellers vaak in de wacht staan tussen de oproepen door. Deze functie zorgt er voor dat je muziek kan selecteren of opnemen die je aan de bellers wilt laten horen

5. Beller ID: Bel scherm of beller ID Is een functie waarbij je kunt zien wie er belt en laat bepalen hoe je zal antwoorden. Als het een persoonlijke oproep is kun je het naar je telefoon sturen, als het een of andere promotie is dan kun je het weigeren

6. Oproep schema: Deze functie van de beheerde VoIP staat ook bekend als tijd gebaseerde routing. Het zorgt er voor dat je specifieke routes voor je oproepen kunt instellen tijdens bepaalde tijden.

7. Bel met een bandwijdte rapport: Data tracking is essentieel voor ieder bedrijf. Een beheert Cloud gebaseerde VoIP dienst zorgt voor substantiële informatie. Gedetailleerd data gebruik en ingaande en uitgaande oproepen inclusief rates en bestemmingen zijn gegeven. Dit helpt om je kosten te monitoren en je bedrijf goed te beheren.

Dit zijn enkele van de faciliteiten en functies die Beheerd VoIP biedt. Deze functies zorgen er voor dat je veel tijd en moeite bespaart, ook is je bedrijf een stuk professioneler.



Over de Auteur

https://www.tritel.nl/hosted-voip

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld

Commentaar

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Jouw naam:


Jouw email:


Commentaar

Type de code over die je hieronder ziet (beveiliging tegen Spam en geautomatiseerde aanmeldingen)

Visual CAPTCHA


Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

gerardkempers
[280 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[108 geplaatste Artikelen] feed
Niels78
[92 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed
Sjoerd de Groen
[73 geplaatste Artikelen] feed
RBOnline
[72 geplaatste Artikelen] feed
bvvught
[66 geplaatste Artikelen] feed
JennyL
[59 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo