FB pix In de rij voor de nieuwste iPhone - Artikelpost

In de rij voor de nieuwste iPhone

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 1042 | Aantal woorden: 535 | Datum: | 0 commentaar

Hoor je erbij? Bij de grote schare fans die alle nieuwtjes over Apple en diens iPhones en iPads in de gaten houdt? Elk gerucht wordt breed uitgemeten en elk nieuw toestel wordt uitgebreid getest. De iPhone 5S en 5C rollen nog maar net van de lopende band of de geruchtenstroom rondom de iPhone 6 is al in volle gang. Welkom in de wondere wereld van Apple.

 

Apple Store Regent Street

 

Waar doet Apple het van?

Wat is nu die magie van Apple waar andere telefoonmerken als HTC en Samsung maar al te graag een greintje van meepikken? Is het de innovatie, de techniek, de open blik in de wereld? Is het de erfenis van SEO Steve Jobs, die een heel boekwerk aan uitvoeringen en functies heeft nagelaten? Of is het allemaal pure marketing?

Marketing niet nodig

Een ding is zeker: in de marketing zit het hem niet. Al zou Apple geen enkele campagne starten over de nieuwste iPhone, populair worden de smartphones toch wel. De media en het publiek zitten er bovenop. Apple is een love brand geworden, en dat doet ze heel beheerst. Onder andere door vernieuwing, maar ook door de manier waarop ze de smartphone markt betrad. Waren smartphones eerst gesitueerd rondom bellen, sms’en en af en toe gebruik kunnen maken van mobiel internet, met de komst van Apple was het alsof er een bom insloeg: mobiel internet werd de toekomst.

Kansen in de markt zien, vooruitstrevendheid, gebruiksgemak en visie zijn belangrijke aspecten die meespelen in de populariteit rondom Apple producten. En de media en het publiek dus, die elke weg die Apple bewandelt volgen. Met een ijzersterke basis blijven voldoen aan de hoge kwaliteitsstandaard en nog steeds vraag creëren, dat is waar Apple het van doet.

De rijen worden langer en langer

 

Nu de iPhone 5C en de iPhone 5S dan eindelijk in Nederland zijn, lopen de straten weer vol. Wil jij graag die gouden iPhone 5S bemachtigen, dan ben maar snel. De rijen voor de Apple Stores zijn zich sinds afgelopen woensdag al aan het vormen. Misschien heb je meer geluk als je gewoon voor een iPhone met abonnement gaat. Hoef je in ieder geval niet in de rij te staan.



Over de Auteur

Nina Bergmans blogt in haar vrije tijd over alles wat met mobiele telefoons en abonnementen te maken heeft.

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen

Commentaar RSS

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Je hebt geen toestemming om commentaar te geven. Als je inlogt dan mag je misschien wel commentaar toevoegen.
BoekenBoeken

Sleutel Vinder 2 stuks, Bluetooth Tracker Key Finder Smart iOS Tag voor APP Zoek Mijn, Artikelzoekers onbeperkte afstand, geen abonnement en geen simkaart nodig, geschikt voor koffers, kinderen, tassen, -alleen voor iPhone -Roze
Sleutel Vinder 2 stuks, Bluetooth Tracker Key Finder Smart iOS Tag voor APP Zoek Mijn, Artikelzoekers onbeperkte afstand, geen abonnement en geen simkaart nodig, geschikt voor koffers, kinderen, tassen, -alleen voor iPhone -Roze

€ 39,99
Toon product

AFINTEK Smart Tag Draadloze Bluetooth GPS Tracker - Zonder Abonnement - Werkt Wereldwijd - Find My iPhone - Wit
AFINTEK Smart Tag Draadloze Bluetooth GPS Tracker - Zonder Abonnement - Werkt Wereldwijd - Find My iPhone - Wit

€ 29,95
Toon product

Renewd iPhone XS Goud 64GB
Renewd iPhone XS Goud 64GB

€ 191,59
Toon product




€ 139,99
Toon product




€ 263,59
Toon product

Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

Niels78
[393 geplaatste Artikelen] feed
gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
BrianA
[214 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[186 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[150 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
Admin
[115 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo